Relaxačný ozdravný pobyt v kúpeľoch so vstupom do Wellness & Spa
Bardejovské Kúpele
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Dôležité informácie
Klienti ubytovaní vo vilkách sa pri nástupe hlásia nasledovne:
- recepcia HOTEL ASTÓRIA (František, Mier, Palmira, Helios)
- recepcia HOTEL ALŽBETA (Srnka, Mignon)
- recepcia HOTEL OZÓN (Fontána, Diana, Carola, Eta, Lívia, Eva, Marína)
- Podávanie stravy: Podávanie stravy v hoteli Ozón: raňajky 7:00 - 9:00 hod., obed 11:30 - 13:00 hod., večera 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Monitorované parkovisko pri hoteli Ozón za poplatok (zľavy z parkovného platia pre držiteľov parkovacieho preukazu pre fyzickú osobu so zdravotným postihnutím, zľava je 50 % z cien parkovného). Možnosť prenájmu garáže za poplatok resp. platené parkovisko pri vilke Matilda.
- Internet: WiFi pripojenie v hoteloch Alexander, Astória, Alžbeta, Ozón a zadarmo WiFi pripojenie pre klientov ostatných ubytovacích zariadení na recepcii v hoteli Ozón.
- Zvieratá: V kúpeľoch je možné ubytovanie so zvieraťom vo vyhradených zariadeniach (vilkách).
Upozoňujeme klientov, že v kúpeľných hoteloch sa nenachádzajú manželské lôžka ale lôžka, ktoré sa dajú v prípade potreby k sebe prisunúť. Manželské postele sa nachádzajú len v izbách Superior a v apartmánoch hotela Ozón.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.