Liečebný pobyt RELAX určený na elimináciu stresu a načerpanie novej energie
Kúpele Trenčianske Teplice
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- stravovanie / diétna a vegetariánska strava možná
KRYM, PAX / polpenzia / raňajky a večere formou bufetových stolov (možnosť dokúpenia obedov)
ATLANTIS / polpenzia / raňajky formou bufetových stolov, večere výber z menu (možnosť dokúpenia obedov) - vstupná konzultácia s lekárom na požiadanie
- 8 a viac (2 procedúry denne)
KRYM, PAX, ATLANTIS / termálny kúpeľ ľ (PI, PII, PK, vaňový kúpeľ), perličkový prísadový kúpeľ, masáž, plávanie, rašelina/limoplast, relaxácia/sauna
Pobyt určený na elimináciu stresu bežného života, vhodný pre všetkých, ktorí chcú načerpať energiu a oddýchnuť si v príjemnom prostredí kúpeľov.
Cenník - Bonusy
- 1x Veľký wellness okruh 120 min. / 4 noci
- v čase prevádzky denne vstup do vonkajšieho bazéna GRAND (80 min.) (platí pre rok 2024)
- 10 % zľava pri dokúpení vybraných procedúr
-
10 % zľava na wellness okruhy
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu zadarmo.
- Deti 3 - 15 rokov zľava 50 % z ceny pobytu. V cene pobytu majú ubytovanie, stravu a plávanie vo vonkajšom bazéne. Procedúry sú poskytované osobám od 18 rokov.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- plná penzia / obed hotel Krym, Pax, Slovakia 10 € / osoba / noc, hotel Atlantis 7 € / osoba / noc
- miestny poplatok 1,80 € / osoba / noc + administratívny poplatok 0,40 € / osoba / noc
- parkovanie (Pri jednotlivých ubytovacích zariadeniach či na Hospodárskom dvore alebo na mestských parkovacích plochách. Vyhradené parkovacie miesta Kúpeľov sú spoplatnené sumou 3 € / deň a sú určené výhradne pre ubytovaných klientov. Ubytovaní hostia, ktorí sú držiteľmi preukazov ZŤP/S, môžu na týchto parkovať bezplatne. Vyhradené parkovacie miesta nie je možné vopred rezervovať. Mestské parkovacie miesta sú spoplatnené podľa platných sadzieb mesta Trenčianske Teplice. Klient má možnosť zakúpiť si parkovací lístok v parkovacom automate alebo si môže zakúpiť mestské (3 / 7 / 10 alebo 15-dňové) parkovacie karty, dostupné aj na recepciách kúpeľných hotelov.)
- Možnost dopravy zo železničnej stanice odvoz a dovoz - smer železničná stanica - Kúpele Trenčianske Teplice a späť - potrebné nahlásiť na recepcii vášho hotela 48 hodín vopred.
Dôležité informácie
- Procedúry sú pevne stanovené a nie je možné ich meniť. Je možné dokúpiť si ďalšie procedúry na mieste.
- Ak sú klientovi poskytnuté v deň nástupu procedúry, na deň odchodu sa mu procedúry už nečasujú a opačne.
- Do celkového počtu procedúr sa započítava aj nedeľa, v tento deň sa ale procedúry časujú v iné dni.
- Klient mé v cene možnosť konzultácie s lekárom, v prípade záujmu o termín, je potrebné kontaktovať vrchnú sestru alebo pohotovostnú lekársku službu.
- V rámci konzultácie môže lekár odporučiť klientovi akúkoľvek ďalšiu procedúru (z cenníka procedúr) nad rámec už pevne stanovených procedúr v pobyte, s prihliadnutím na zdravotný stav klienta.
- Klienti, ktorí si neželajú raňajkovať si môžu zvoliť ovocné raňajky.
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Denne okrem soboty.
- Pobyt začína (stravou): Večerou do 18.45 hod.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: V jednotlivých liečebných domoch je vždy v jednotnom čase, okrem KH Slovakia, tu sa strava podáva na 2 smeny. Ra 7:00 - 9:00, O 11:45 - 13:30, VE 17:15 - 18:30 hod. Konkrétny rozpis stravovania dostanú klienti pri príchode na recepcii kúpeľov.
- Parkovanie: Pri jednotlivých ubytovacích zariadeniach či na Hospodárskom dvore alebo na mestských parkovacích plochách. Vyhradené parkovacie miesta Kúpeľov sú spoplatnené sumou 3 € / deň a sú určené výhradne pre ubytovaných klientov. Ubytovaní hostia, ktorí sú držiteľmi preukazov ZŤP/S, môžu na týchto parkovať bezplatne. Vyhradené parkovacie miesta nie je možné vopred rezervovať. Mestské parkovacie miesta sú spoplatnené podľa platných sadzieb mesta Trenčianske Teplice. Klient má možnosť zakúpiť si parkovací lístok v parkovacom automate alebo si môže zakúpiť mestské (3 / 7 / 10 alebo 15-dňové) parkovacie karty, dostupné aj na recepciách kúpeľných hotelov.
- Internet: WiFi pripojenie na internet v KH Pax, Krym a Slovakia zadarmo. V ostatných liečebných domoch nie je pripojenie na internet k dispozícii.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom v kúpeľoch nie je možné až na KH Pax a to za poplatok.
- Check in/ Check out: Nástup na pobyt od: 15.00 hod. (v piatok sa na pobyty, kde je potrebná lekárska konzultácia nastupuje po 11:00 hod.). Odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod. (ak sa nastupuje na pobyt v piatok po 11.00 hod., check out je do 9.00 hod.).
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.