Zvýhodnený wellness pobyt s polpenziou a 2 kúpeľnými procedúrami aj pre seniorov
Hotel Máj ★★★ Piešťany
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie vo vybranom type izby
- polpenzia / raňajky formou teplého alebo studeného bufetu, servírovaná večera s výberom z 5-tich menu + šalátový bufet (možnosť prispôsobenia diétnym potrebám na požiadanie)
- Welcome drink
- neobmedzený vstup do hotelového krytého bazéna s teplotou vody 30 - 33°C
- 2 kúpeľné procedúry / pobyt: 1× horúci parafango zábal, 1× minerálny bazén „Zrkadlisko“
- WiFi
- parkovanie zadarmo na verejnom parkovisku
Cenník - Bonusy
- Nordic Walking palice k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA – 1/2 dňa
- tanečné večery s hotelovým „Jump Bandom“ (v stredu a piatok)
- fitness neobmedzene
- free WiFi v celom hoteli i v izbách
- internetový kútik v hale s pripojením na internet zdarma
Deti
- Deti do 2,99 rokov zdarma (na lôžku s rodičmi a bez stravy, detská postieľka za príplatok).
- Deti 3 - 11,99 rokov (pobyt sa predpokladá bez služieb Relax centra s 2 dospelými osobami a s detskou porciou) t.j. dieťa má zahrnuté v cene ubytovania, stravu a vstup do hotelového bazéna.
- Ceny pre deti vo veku 12 - 17,99 rokov na vyžiadanie!
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- mestský poplatok 2 € / osoba / noc pre dospelé osoby a 0,20 € / osoba / noc pre osoby do 18 rokov
- obed (výber z 5-tich jedál): 12 € / osoba / deň (obed treba nahlásiť deň vopred)
- možnosť dokúpiť: 1× klasická masáž chrbta 20 min. 17 €
- možnosť zakúpenia ďalších procedúr podľa platného cenníka hotela
- služby Beauty centra, liečebno-relaxačné služby Relax centra a ďalšie hotelové služby
- parkovanie za príplatok v hotelových parkovacích boxoch 6 € / noc
Cenník - Informácie
- V prípade záujmu o dlhší pobyt Vám vypracujeme cenovú ponuku.
Dôležité informácie
- Pri rezervácii pobytu je nevyhnutné uviesť obe mená všetkých účastníkov pobytu z dôvodu časovania procedúr.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
Raňajky podávané od 7:00 do 9:30 hod. formou bohatého teplého a studeného bufetu, v sobotu a v nedeľu podávanie raňajok predĺžené. Obedy a večere si ubytovaní hostia s polpenziou / plnou penziou objednávajú deň vopred výberom z 5 menu (v deň príchodu nie je výber možný). Obedy sa podávajú od 11:30 do 14:00 hod., večere od 17:45 do 20:00 hod.
- Parkovanie: 1. Bezplatné parkovanie na spodnom parkovisku hotela, 2. uzamykateľné parkovacie miesto, 3. privátne parkovanie v dvore hotela.
- Internet: WiFi signál v celom hoteli, aj na izbách, v hale sú dva hotelové počítače s pripojením na inernet.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim zvieraťom nie je povolené.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie užívateľov
Najčastejšie otázky o pobyte Zvýhodnený wellness pobyt s polpenziou a 2 kúpeľnými procedúrami aj pre seniorov


