Rekreačný pobyt so vstupom do bazéna a fitness
Hotel Máj ★★★ Piešťany
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- stravovanie (raňajky formou teplého a studeného bufetu, obed alebo večera servírovaná výberom z 5 menu + šalátový bufet, možnosť prispôsobenia diétnym potrebám na požiadanie)
Cenník - Bonusy
- voľný vstup do krytého bazéna s vodou teplou 31 - 33°C
- voľný vstup do hotelového fitness
- tanečné večery v stredu a piatok
- free WiFi v celom hoteli i v izbách
- internetový kútik v hale s pripojením na internet zdarma
Deti
- Deti do 2,99 rokov zdarma (na lôžku s rodičmi a bez stravy, detská postieľka za príplatok).
- Deti 3 - 11,99 rokov (pobyt sa predpokladá bez služieb Relax centra s 2 dospelými osobami a s detskou porciou) t.j. dieťa má zahrnuté v cene ubytovanie, stravu a vstup do hotelového bazéna.
- Ceny pre deti vo veku 12 - 17,99 rokov na vyžiadanie!
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- mestský poplatok 2 € / osoba / noc pre dospelé osoby a 0,20 € / osoba / noc pre osoby do 18 rokov
- možnosť zakúpenia procedúr
- služby Beauty centra, liečebno-relaxačné služby Relax centra a ďalšie hotelové služby
- konzultácia s fyzioterapeutom alebo fyziatrom 15 €
Cenník - Informácie
- V prípade záujmu o dlhší pobyt Vám vypracujeme cenovú ponuku.
- 15 % zľava z ceny pre seniorov vo veku 55+. Túto zľavu nie je možné kombinovať s inými zľavami a nie je možné ju uplatniť na pobyty cez Silvestra.
- Sezónny príplatok:
C sezóna = január - február a október - november: bez príplatku, B sezóna = marec - apríl a október + 15 € / os. / noc, A sezóna = máj - september a Vianoce do Nového roka + 20 € / os. / noc, Silvestrovská noc 2024 + 40 €, Silvestrovská noc 2025 + 60 €.
Sezónny príplatok / Izba obsadená jednou osobou:
A sezóna = máj až september a Vianoce / Silvester + 20 € / noc
B sezóna = marec - apríl, október + 15 € / noc
C sezóna = november až február + 10 € / noc (okrem Vianoc a Silvestra)
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou (u pobytu s polpenziou).
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami (u pobytu s polpenziou).
- Podávanie stravy:
Raňajky podávané od 7:00 do 9:30 hod. formou bohatého teplého a studeného bufetu, v sobotu a v nedeľu podávanie raňajok predĺžené. Obedy a večere si ubytovaní hostia s polpenziou / plnou penziou objednávajú deň vopred výberom z 5 menu (v deň príchodu nie je výber možný). Obedy sa podávajú od 11:30 do 14:00 hod., večere od 17:45 do 20:00 hod.
- Parkovanie: 1. Bezplatné parkovanie na spodnom parkovisku hotela, 2. uzamykateľné parkovacie miesto, 3. privátne parkovanie v dvore hotela.
- Internet: WiFi signál v celom hoteli, aj na izbách, v hale sú dva hotelové počítače s pripojením na inernet.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim zvieraťom nie je povolené.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie užívateľov
Najčastejšie otázky o pobyte Rekreačný pobyt so vstupom do bazéna a fitness


