Komplexný liečebný pobyt OPTIMAL s 19 liečebnými procedúrami a vstupom do bazéna, Hotel Máj ★★★ Piešťany
Západné Slovensko, Trnavský kraj, Piešťany, Piešťany

Detailné informácie o hoteli
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- stravovanie (raňajky formou bufetu, obedy alebo večere servírované výberom zo 6 menu (možnosť prispôsobenia diétnym potrebám na požiadanie)
- vstupná (pri pobyte od 2 týždňoch aj výstupná) lekárska prehliadka
- kontrolná prehliadka (pri pobyte min.2 týždne)
- možnosť konzultácie s lekárom počas pobytu
- laboratórne vyšetrenia (podľa posúdenia lekára)
- lekárom zostavený súbor procedúr v počte podľa druhu pobytu
- 19 procedúr / týždeň
Minimálna dĺžka pobytu 7 nocí. Odporúčaná dĺžka kúpeľného pobytu 2 - 3 týždne.
Cenník - Bonusy
- cenové zvýhodnenie (21=20, 28=26) je už započítané v cenách na 3 – 4 týždne
- denne pitná kúra
- voľný vstup do krytého bazéna s vodou teplou 31 - 33°C
- používanie kúpacieho plášťa
- voľný vstup do hotelového fitness
- tanečné večery v stredu a v piatok
- Nordic Walking palice na pol dňa
- knižnica
- free WiFi v celom hoteli i v izbách
- internetový kútik v hale s pripojením na internet zdarma
Deti
- Deti do 2,99 rokov zdarma (na lôžku s rodičmi a bez stravy, detská postieľka za príplatok).
- Deti 3 - 11,99 rokov (pobyt sa predpokladá bez služieb Relax centra a procedúr s aspoň jedným dospelým a s detskou porciou).
- Ceny pre deti vo veku 12 - 17,99 rokov na vyžiadanie!
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- mestský poplatok 2 € / osoba / noc / Osoba do 18 rokov veku je oslobodená od platenia dane vo výške 90 % z dane za ubytovanie. To znamená platbu vo výške 0,20 € osoba do 18 rokov.
- možnosť zakúpenia procedúr
- služby Beauty centra, liečebno-relaxačné služby Relax centra a ďalšie hotelové služby
- parkovanie na verejnom parkovisku (zabezpečené parkovanie za príplatok)
- klimatizácia 5 € / noc
- Silvester 40 € / osoba
- na vyžiadanie klimatizácia za poplatok
Dôležité informácie
Kúpeľný pobyt začína vstupnou lekárskou prehliadkou u hotelového lekára (špecializácie: interná medicína, reumatológia, FBLR). Ak je pre diagnostiku potrebné, alebo si to hosť praje, sú urobené laboratórne vyšetrenia (len pri pobytoch od 2 týždňov, inak za doplatok). Na základe vstupného vyšetrenia určí lekár zostavu liečebných procedúr výberom z nasledovných: Zábal minerálnym sírnym bahnom * Kľudový minerálny bazén „Zrkadlisko“ 38°C * liečebné masáže (klasická, reflexná, Breussova, subaquálna) * zábaly (rašelina, parafango, parafín na ruky, minerálne bahno na ruky) * kyslíková terapia a inhalácie * elektro-/ magnetoterapia * ultrazvuk * laser * plynové injekcie * terapeutické cvičenie na suchu / vo vode individuálne alebo v skupine * sauna * rehabilitačné plávanie * pitná kúra * Počas pobytu (od 2 týždňov) absolvuje hosť kontrolné a záverečné vyšetrenie. Okrem toho má možnosť konzultácie s lekárom alebo fyzioterapeutom.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou (u pobytu s polpenziou).
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami (u pobytu s polpenziou).
- Podávanie stravy:
Raňajky podávané od 7:00 do 9:30 hod. formou bohatého teplého a studeného bufetu, v sobotu a v nedeľu podávanie raňajok predĺžené. Obedy a večere si ubytovaní hostia s polpenziou / plnou penziou objednávajú deň vopred výberom z 6 menu (v deň príchodu nie je výber možný). Obedy sa podávajú od 11:30 do 14:00 hod., večere od 17:45 do 20:00 hod.
- Parkovanie: 1. Bezplatné parkovanie na spodnom parkovisku hotela, 2. uzamykateľné parkovacie miesto, 3. privátne parkovanie v dvore hotela.
- Internet: WiFi signál v celom hoteli, aj na izbách, v hale sú dva hotelové počítače s pripojením na inernet.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim zvieraťom nie je povolené.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Najčastejšie otázky o pobyte Komplexný liečebný pobyt OPTIMAL s 19 liečebnými procedúrami a vstupom do bazéna


