Ozdravno-liečebný pobyt v kúpeľoch s denným vstupom do bazénovej časti Wellness Spa
Bardějovské Lázně
Výber ubytovania
Dovolte nám informovat vás, že v tomto období začala renovace dlažby před hotelem Ozón*** as tím i související zvýšený hluk a prašnost. Stále probíhá i rekonstrukce pokojů 3. patra hotelu. Touto cestou se vám lázně předem omlouvají za zvýšenou hlučnost způsobenou stavebními pracemi a vzniklý diskomfort během vašeho pobytu. Konec prací je naplánován do konce května 2025.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie vo vybranej kategórii
- plná penzia formou bufetu
-
3x denne pitná kúra
Cenník - Bonusy
- možná lekárska konzultácia
- tanečné zábavy
- denne neobmedzený vstup do wellness spa v hoteli Ozón (bazénový svet podľa prevádzkových hodín)
- neobmedzený vstup na letné kúpalisko počas mesiacov júl a august
- zvýhodnené ceny pre seniorov nad 60 rokov / -10 %.
Deti
- Deti do 3,99 rokov bez nároku na lôžko so stravou a vstupom do Wellness & Spa ZADARMO.
- Detská postieľka na vyžiadanie zadarmo.
- Deti 4 - 14,99 rokov majú v cene pobytu zahrnuté ubytovanie, stravovanie formou plnej penzie, 3x denne pitnú kúru, vstup do Wellnes & Spa iba bazénový svet (saunový svet za doplatok).
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 2,50 € osoba / noc
- doplatok za výber konkrétnej izby resp. izby s balkónom, izby s výhľadom na čelnú stranu tak, ako je uvedené v cenníkoch kúpeľov
- skorý check in alebo neskorý check out je možný len v prípade, ak je izba k dispozícii za aktuálny poplatok (od 10 € / izba)
- parkovanie podľa aktuálne platného cenníka kúpeľov
Cenník - Informácie
- Prístelka možná v hoteloch Ozón a Alexander len v apartmánoch, nie v izbách (neplatí pre Hotel Astória).
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 12.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Obed.
- Podávanie stravy: Podávání stravy v hotelu Ozón: snídaně 7:00 - 9:00, oběd 11:30 - 13:00, večeře 17:30 - 19:00.
- Parkovanie: Monitorované parkoviště u hotelu Ozón za poplatek (slevy z parkovného platí pro držitele parkovacího průkazu pro fyzickou osobu se zdravotním postižením, sleva je 50% z cen parkovného). Možnost pronájmu garáže za poplatek resp. placené parkoviště u vilky Matilda. Klienti ubytováni v apartmánech ve všech kategoriích mají automaticky parkoviště zdarma.
- Internet: WiFi připojení v hotelích Alexander, Astória, Alžběta, Ozón a zdarma WiFi připojení pro klienty ostatních ubytovacích zařízení na recepci v hotelu Ozón.
- Zvieratá: V lázních je možné ubytování se zvířetem ve vyhrazených zařízeních (vilkách).
- Upozorňujeme klienty, že v lázeňských hotelech se nenacházejí manželské lůžka ale lůžka, které se dají v případě potřeby k sobě přisunout.
- Až do odvolání se klienti hlásí při nástupu na pobyt na recepci Hotelu Ozón. Strava se podává v jídelně Napoleon Hotelu Ozón.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie kúpeľov
Najčastejšie otázky o pobyte Ozdravno-liečebný pobyt v kúpeľoch s denným vstupom do bazénovej časti Wellness Spa


