Veľká noc s wellness, procedúrami a animačným programom
Výber ubytovania
Dovoľujeme si vas informovať, že kúpele budú otvorené do 18.12.2024. Sezóna v budúcom roku začína od 27.01.2025.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
-
plná penzia
/
jedáleň Fiesta (raňajky, obedy i večere
podávané formou bufetových stolov) - klienti ubytovaní v KD Balnea Grand,
Manín, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
-
lekárske vyšetrenie – k dispozícii podľa harmonogramu
procedúry/ osoba
4-dňový pobyt: 1x vstup do Medicínskeho wellness centra MINI (1 hod.), 1x uhličitý minerálny kúpeľ, 1x vstup do soľnej jaskyne, 1x parafín, 2x oxygenoterapia
5-dňový pobyt: 2x vstup do Medicínskeho wellness centra MINI (1 hod.), 1x uhličitý minerálny kúpeľ, 2x vstup do soľnej jaskyne, 1x parafín, 1x klasická masáž čiastočná
Cenník - Bonusy
- 1 hodina bowlingu / biliardu / stolného tenisu pre pár / rodinu (podľa vlastného výberu a kapacitných možností)
- welcome drink pri prvej večeri
- veľkonočné menu
- tematický kultúrny program
- exteriérové fitnes
- vonkajší Kneippov kúpeľ
- pitná procedúra
- WiFi
- odvoz batožiny, klientov
- stála lekárska služba
V prípade nevyužitia bonusov sa tieto nenahrádzajú finančnou kompenzáciou ani žiadnymi dodatočnými službami.
Deti
- Dieťa do 3,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu zadarmo.
- Deti 4 - 11,99 rokov na pevnom lôžku majú v cene ubytovanie, plnú penziu a vstupy do wellness a soľnej jaskyne v počte ako dospelé osoby. Ostatné procedúry sú súčasťou pobytu len osôb od 12 rokov.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,20 € / osoba / noc
- parkovisko strážené kamerovým systémom podľa aktuálneho cenníka kúpeľov
- za ubytovanie v konkrétnom kúpeľnom dome alebo izbe na žiadosť klienta vopred (orientácia izby, poschodie, číslo izby, izby vedľa seba, balkón) je jednorazovo 25 € / osoba / pobyt
- za špeciálne požiadavky pri nástupe alebo počas pobytu (zmena izby, kúpeľného domu, orientácia izby) z podnetu klienta je jednorázovo 35 €
Dôležité informácie
- Nástup na pobyt je od 13.00 hod. do 16.00 hod.
- Check-in: recepcia KD Salvator, ubytovanie na izbe od 14.00 hod. (v prípade pripravenej izby nie je výnimkou ubytovať sa na nej aj skôr po dohode s personálom).
- Check-out: do 13.00 hod.
- V prípade, že si chcete doobjednať ktorúkoľvek procedúru, je z kapacitných dôvodov vhodné zarezervovať si ju hneď po príchode priamo na mieste na recepcii Balnea Grand.
- Prosíme o dodržiavanie termínov. Nevyčerpaná procedúra zo subjektívnych dôvodov sa nenahrádza inou procedúrou ani finančne.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 13.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Obedom.
- Podávanie stravy: V Kúpeľnom Dome Balnea Grand. Bližšie informácie o čase stravovania dostane klient pri príchode na recepcii v závislosti od zakúpeného balíka. Orientačné časy podávania stravy: RA 7:00 - 8:30, O 11:30 - 13:00, VE 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: V areáli kúpeľov len s povolením, zadarmo pre zdravotne a ťažko postihnutých občanov s preukazom ZŤP. K dispozícii je parkovisko pred KD Salvator.
- Internet: WIFI pripojenie v celom areáli kúpeľov.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.