Relax a nezabudnuteľné zážitky v nádhernom prostredí Malých Karpát
Hotel Zochova chata ★★★★ Modra
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky
- neobmedzený vstup do exkluzívneho Wellness & Spa centra (osoby staršie ako 15 rokov)
- WiFi pripojenie
- parkovanie v areáli hotela / podľa dostupnosti
Poznámka: Stravovanie poskytujeme formou a la carte – výber z jedálneho lístka na mieste alebo formou polpenzie v hodnote 27 € / osoba / deň. V prípade polpenzie ak je v daný deň viac ako 20 polpenzii, polpenzia je podávaná formu bufetu, ak je menej ako 20 polpenzii, polpenzia je servírovaná. V prípade servirovanej polpenzie si hosť môže vybrať 3 chodové menu zo 4 chodov (predjedlo, polievka, hlavné jedlo a dezert) z polpenziového lístka. Výber ala carte alebo polpenzie je možné uskutočniť aj na mieste, čiže hosť si vie pozrieť jedálne lístky na mieste v reštaurácii a rozhodnúť sa. Doplatok za a la carte alebo polpenziu je možný na mieste.
Deti
Na rozdiel od zahraničných Adults Only hotelov, do hotela Zochova chata vstup s deťmi zakázaný nie je. Deti sa však berú ako dospelá osoba a to či už v rámci účtovania alebo ponuky služieb. V hoteli nie sú dostupné služby ako detská prístelka, detská polpenzia a ďalšie detské zľavy. Taktiež deti do 4 rokov, ktoré mali v minulosti bez nároku na lôžko pobyt zdarma, sú brané ako dospelá osoba na prístelke.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- neskorý check-out do 15:00 hod. alebo do 17:00 hod.
- skorší check-in od 11:00 hod.
- parkovanie v hotelovej garáži
Dôležité informácie
Hotel kladie veľký dôraz na komfort svojich návštevníkov a od 1. marca 2021 je Adult Friendly hotelom, ktorého snahou je zaistiť svojim dospelým klientom maximálny a nerušený komfort, ktorý je balzamom na dušu, hlavne ak primárnym dôvodom na návštevu hotela je práve oddych a relax.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Bezplatné parkovisko priamo v areáli hotela.
- Internet: Bezplatné káblové pripojenie na internet v izbách.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.