Valentínsky pobyt s romantickým kúpaním pri sviečkach a výbornou gastronómiou
Hotel Magnólia ★★★★ Piešťany
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v romanticky vyzdobenej dvojlôžkovej izbe
- welcome drink "Ružové bublinky"
- raňajky formou bufetových stolov, večere formou bufetových stolov alebo 3 chody servírované (v závislosti od počtu osôb)
- piatková servírovaná 4 chodová večera s pohárom prosecca pri romantických piesňach živej hudby na počúvanie od 17:00 do 21:00 hod. (večera sa podáva od 17:00 do 19:00 hod.) v príjemnej atmosfére hotelovej reštaurácie
- sobotné kino pre všetkých zaľúbených s nachos od 18:00 hod.
- nočné kúpanie pri sviečkach s voľným vstupom do vírivky a hotelových sáun v piatok a sobotu od 20:00 do 22:00 hod.
- neskorší check out do
14:00 hod.
Cenník - Bonusy
- župan a papučky na izbe
- vstup do hotelového bazénu počas prevádzkových hodín wellness centra
- ranné plávanie od 08:00 do 10:00 hod. vo vybrané dni v hotelovom bazéne
- 10 % zľava na thajské masáže v Siam Center Thai Massage priamo v hoteli
- 10 % zľava na konzumáciu od 12:00 do 16:00 hod. v Phoenix by Heaven bare na pešej zóne / Winterova 29 /
- WiFi pripojenie v celom hoteli
Cenník - Príplatky
Platia sa pri príchode na recepcii.
- mestský poplatok 2 € / osoba / noc
- plná penzia / obed / + 25 € / osoba / noc, polovičná porcia + 20 € / osoba / noc
- parkovisko: 1 noc – 6 €, 2 – 3 noci 10 € / pobyt. Hostia môžu parkovať na hotelovom parkovisku, ktoré disponuje kapacitou 40 parkovacích miest za poplatok. Po obsadení týchto miest majú hostia k dispozícii mestské parkovisko, ktoré sa nachádza 100 m od hotela, a ktoré je spoplatnené sadzbou 0,80 € / hodina nonstop. Odporúčame využívať aj parkovanie na 3. POSCHODÍ parkovacieho domu OC AUPARK za zvýhodnené ceny za 2 € nad 6 hodín parkovania. Parkovací dom sa nachádza cca 100 metrov od hotela.
- zviera + 10 € / noc
Cenník - Informácie
- Pobyt na 1 noc je možné rezervovať v termíne 14.2. – 15.2.2025.
-
Pobyt na 2 a 3 noci je možné
rezervovať v termínoch 13.2. – 16.2.2025.
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 14.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli je spoplatnené a strážené kamerovým systémom. Disponuje kapacitou 40 parkovacích miest. Hostia môžu parkovať na hotelovom parkovisku, ktoré disponuje kapacitou 40 parkovacích miest za poplatok. Po obsadení týchto miest majú hostia k dispozícii mestské parkovisko, ktoré sa nachádza 100 m od hotela, ktoré je spoplatnené sadzbou 1 € / hodina nonstop.
- Internet: WiFi pripojenie v priestoroch celého hotela.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.