Ubytovanie v srdci Liptova s neobmedzeným vstupom do aquaparku Tatralandia
Dovoľujeme si Vás informovať o prevádzkovej dobe vodného parku TATRALANDIA a o plánovaných odstávkach častí areálu od 9.9.2024.
Prevádzková doba areálu TTL:
- do 8.9.2024: v letnom režime bez obmedzení ( v prevádzke celý areál)
- od 9.9.2024 (vrátane) do začiatku zimnej sezóny: v prevádzke len celoročný areál: Nedeľa až Štvrtok: 10:00 - 20:00 hod., Piatok-Sobota a Sviatky: 10:00 - 21:00 hod., počas septembrových víkendov (14.-15.9., 21.-22.9., 28.-29.9.2024) budú spustená časť letných toboganov (Boomerang, Trio, Banana Fun, Black Magic, Niagara)
- od 1.10.2024: v prevádzke len celoročný areál
Plánované odstávky alebo atrakcie mimo prevádzky:
- od 9.9.2024 do 31.10.2024: celá horná časť vitálneho sveta (Biosauna, kamienková terasa)
- od 16.9.2024 do 26.9.2024: celá bazénová hala Karibik s detským bazénom a bazénom s nafukovacou atrakciou
- od 30.9.2024 do 4.10.2024: bazén B1 v hale Tropic (bazén s čírou vodou)
Dovoľujeme si Vás informovať o úprave prevádzkovej doby vodných parkov Bešeňová a Tatralandia v termínoch 04.12. a 11.12.2024 (stredy). Obidve prevádzky budú návštevníkom aj hotelovým hosťom k dispozícii v čase od 10:00 do 17:00 hod. Privátne termálne bazény pri Hoteli Akvamarín aj Galérii Thermal Bešeňová budú 4.12. aj 11.12.2024 hosťom k dispozícii do 21:00 hod.
Holiday Village Tatralandia Liptovský Mikuláš
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v súkromí chatiek alebo apartmánoch
- raňajky (pri zakúpenom pobyte s raňajkami)
- večere (pri zakúpenom pobyte s polpenziou)
- neobmedzené multi-vstupy Aqua ticket do vodného parku Tatralandia počas celého pobytu (platí v deň príchodu aj v deň odchodu)
- parkovanie v hotelovom areáli
- zapožičanie detského kočíka za doplatok
- zapožičanie detského inventáru na požiadanie (detská postieľka, detská stolička, stupienok, zábrana na posteľ, zábrana na schodisko, ohrievač fliaš, detská vanička)
- detská kozmetika na izbe 1x za pobyt
- vyzdvihnutie uterákov do vodného parku každý deň v obchode pri recepcii od 8:30 do 10:30 hod.
- detský kútik v centrálnej budove
- WiFi v priestore pri lobby bare
EXTRA SLUŽBY V CENE POBYTU
- aqua bus
- JAR / LETO / JESEŇ 2024: lístky na lanovky a vstupy do vodných parkov v cene pobytu v termíne od 21.04. do 30.11.2024 (posledný deň check-out). Ponuka neplatí pre príchodový deň (check-in) a počet lístkov sa rovná počtu nocí počas pobytu. Lístky sú neprenosné a v daný deň je možné využiť zároveň lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc (osoby oslobodené od dane: deti do 10 rokov, nevidomé osoby, držitelia preukazu fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím a držitelia preukazu fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím s potrebou sprievodcu alebo úplne bezvládna fyzická osoba)
- v prípade požiadavky o neskorý Check-out sa platí poplatok v zmysle ubytovacieho poriadku
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 16.00 hod. (pri príchode do hotela je zákazník povinný zaplatiť v hotovosti vratnú kauciu vo výške 100 €, ktorú je hotel oprávnený použiť na úhradu svojich pohľadávok voči zákazníkovi vzniknuté počas pobytu, vrátane prípadnej náhrady škody spôsobenej na majetku hotela)
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami (pri pobytoch s raňajkami) alebo večerou (pri pobytoch s polpenziou).
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
Dôležité informácie:
- Dovoľujeme si Vás upozorniť, že cena pobytu nezahŕňa miestnu daň, ktorá sa platí na recepcii hotela ( hosť / noc ) a jej výšku určuje príslušná samospráva v rámci svojej územnej pôsobnosti.
- V prípade záujmu o skorý check in alebo neskorý check out kontaktujte, prosím, recepciu hotela. Uvedené doplnkové služby môžu byť v závislosti od rozhodnutia hotela spoplatnené a ich poskytnutie závisí od aktuálnych prevádzkových a kapacitných možností hotela.
- V prípade osobitných požiadaviek detská postieľka, rezervácia doplnkových služieb (masáže, wellness procedúry a pod.), možnosť doobjednania stravy a pod.) kontaktujte priamo recepciu hotela. Niektoré z osobitných požiadaviek podliehajú dostupnosti kapacít.
- Možnosť ubytovania so s psom (domácim zvieraťom) je vylúčená v Holiday Village Tatralandia, a to z hygienických a bezpečnostných dôvodov.
- Kaucia: pri príchode do hotela je zákazník povinný zaplatiť v hotovosti vratnú kauciu vo výške 100,- EUR, ktorú je hotel oprávnený použiť na úhradu svojich pohľadávok voči zákazníkovi vzniknuté počas pobytu, vrátane prípadnej náhrady škody spôsobenej na majetku hotela.
- Hotel nie je prepojený s vodným parkom Tatralandia vnútornou chodbou (spojovacím mostom) a je potrebné prejsť z hotela exteriérom. Pri pohybe v areáli Tatralandia je prevádzkovateľom využívaný bezhotovostný systém platenia. Zákazníkovi je pri príchode do hotela vydaný čip spoločne s hotelovým preukazom. Čip je neprenosný. Zákazník je povinný mať čip počas celého pobytu pri sebe. Pri odchode z hotela je uskutočnené vyúčtovanie čerpaných služieb počas pobytu, vrátane služieb využívaným v Tatralandii, pričom zákazník je povinný za tieto služby zaplatiť pri odchode priamo na recepcii hotela v hotovosti alebo platobnou/kreditnou kartou.
- Prípadná výluka alebo obmedzenie prevádzky niektorých bazénov, sáun alebo iných atrakcií vodného parku Tatralandia nezakladá nárok zákazníka na uplatnenie zľavy z ceny, náhradu škody alebo akúkoľvek inú finančnú či nefinančnú náhradu, či právo na reklamáciu zo strany zákazníka.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko neplatené, nestrážené.
- Internet: WiFi pripojenie v budove recepcie.
- Zvieratá: V Holiday Village Tatralandie nie je možné ubytovanie pre zvieratá.
- Check in/ Check out: 16:00 (Kaucia: pri príchode do hotela je zákazník povinný zaplatiť v hotovosti vratnú kauciu vo výške 100,- EUR, ktorú je hotel oprávnený použiť na úhradu svojich pohľadávok voči zákazníkovi vzniknuté počas pobytu, vrátane prípadnej náhrady škody spôsobenej na majetku hotela) / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.