Víkendový wellness pobyt pre pracovne zaneprázdnených
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovanie na parkoviskách P1 a P2 chránených kamerovým systémom je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka kúpeľov.
- Internet: V kúpeloch sú dve možnosti využívania internetového pripojenia: WiFi pripojenie (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) alebo pripojenie cez kábel (Cyril, Maja). Kábel je možné zakúpiť si na recepcii. Internet je zadarmo.
- Zvieratá: Pobyt so zvieraťom nie je z hygienických dôvodov v kúpeľoch možný.
- Check in/ Check out: Nástup na pobyt závisí od druhu pobytu. Ak pobyt začína obedom, check in je po 12:00 hod. Ak pobyt začína večerou, check in je po 14:00 hod., check out do 10:00 hod.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie kúpeľov
Najčastejšie otázky o pobyte Víkendový wellness pobyt pre pracovne zaneprázdnených


