Relaxačný pobyt v tatranských kúpeľoch s 1 procedúrou denne
Kúpele Nový Smokovec
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky formou bufetových stolov
- 1x procedúra denne (čiastočná masáž, rašelinový obklad, oxygenoterapia)
- 1x / pobyt vstup do wellness
- voľný vstup do relax zóny s bazénom (bazén, ricochet, kardio fitness)
- telocvičňa s posilňovňou, detský kútik, knižnica, spoločenské hry
- WiFi internet na izbe
Počas Vášho pobytu na vás čaká i sprievodný program kultúrnych akcií: - hudobné večery
- stretnutia s horským vodcom a rozprávania o Vysokých Tatrách
- večery s harmonikou
- diskotéky
- rozpravy o histórii osád vo Vysokých Tatrách
Cenník - Bonusy
- Zľava v reštaurácii SVIŠŤ.
- 20 % zľava na vstup do AquaCity Poprad.
- 50 % zľava z cien procedúr pri 2 a viac prenocovaniach.
- Poistenie na zásah horskej služby pri úhrade miestnej dane.
- Zapožičanie spoločenských hier ZADARMO.
Deti
- Deti do 1,99 rokov bez nároku na lôžko ZADARMO.
- Deti 2 - 12 rokov hradia 60 % z ceny pobytu Krásy Tatier alebo Tatry v lete.
- Detská postieľka za poplatok.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pre návštevníkov ubytovaných na území mesta Vysoké Tatry a zapísaných v evidencii ubytovaných osôb, od ktorých sa vybrala daň za ubytovanie: poistenie na zásah Horskej záchrannej služby. Poistenie platí od príchodu na ubytovanie (check in) po odchod z ubytovania (check out)).
- parkovné 7,50 € / noc (parkovanie v uzavretom areáli do zaplnenia kapacity)
- doplnkové služby
- wellnes od 12 rokov 12,00 € / 1,5 hod., deti 10 - 12 rokov 5 € / 1,5 hod.
- obed 8 € / osoba / deň, večera 8 € / osoba / deň
Cenník - Informácie
- V prípade záujmu o dlhší pobyt vám vypracujeme cenovú ponuku.
- Ďalšiu noc je možné si dokúpiť z balíka "Krásy Tatier v každom ročnom období".
Dôležité informácie
- Procedúry sa podávajú denne okrem nedele a sviatkov, dospelým od 18 rokov.
- Konzultáciu s lekárom je možné absolvovať denne okrem víkendov a sviatkov v čase 7.30 - 15.00 hod.
Procedúry sa nepodávajú deťom do 15 rokov.
- Check in - nástup na pobyt od: od 13.00 hod. do 19.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Stravovanie sa podáva v jedálni hotela Palace. Raňajky (bufet) 7:30 - 9:30 hod., obed (výber z troch menu) 11:30 - 13:30 hod. a večera (výber z troch menu) 17:00 - 19:30 hod..
- Parkovanie: Parkovanie je možné na kamerami monitorovanom parkovisku (za poplatok).
- Internet: WiFi pripojenie v celom areáli kúpeľov zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom v kúpeľoch nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.