Aqua-Vital pobyt kúpele na skúšku. Relaxujte a ponorte sa do liečivej termálnej minerálnej vody
Kúpele Lúčky
Výber ubytovania
LAST MINUTE ponuka so 17 % zľavou na pobyt AQUA VITAL v KH KUBO v termíne 08.12. - 20.12.2024
Cena platí iba na základné lôžko, neplatí na príplatok za neobsadené lôžko a neplatí ani pre deti.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie vo vybranej kategórii
- plná penzia formou bufetových stolov
- konzultácia s lekárom
- v priemere 1 liečebná procedúra / noc
- neobmedzený vstup do vonkajších bazénov
- vstup do vitálneho sveta na 1 hodinu za každú noc pobytu
- vstup do vnútorného bazéna na 1 hodinu za každú noc pobytu
- pripojenie na internet zadarmo
Cenník - Bonusy
- pitná kúra z prameňa HGL-3 alebo Valentína zadarmo
- welcome drink, kúpeľné víno a župan na izbe
- darček pri oslave narodenín
- zľavová karta Liptov Region Card zadarmo
Deti
- Dieťa do 18 mesiacov vrátane zadarmo, bez nároku na lôžko a stravu, vstup do bazénov podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte.
- Dieťa 18 mesiacov - 5 rokov vrátane 20 € / noc bez nároku na lôžko, strava a vstup do bazénov podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte.
- Dieťa 6 - 12 rokov vrátane liečebný pobyt Junior, 53 € / noc (55 € / noc v roku 2025) . Cena zahŕňa: ubytovanie, plnú penziu, v priemere 1 liečebnú procedúru za noc (okrem nedele a sviatkov), vstup do bazénov za noc podľa pobytu dospelej osoby. Za každú ďalšiu noc sa pripočítajú adekvátne služby. Zľavová karta Liptov Region Card zadarmo na vyžiadanie.
- detský kútik
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,30 € / osoba / noc
- za neobmedzený vstup do vonkajších bazénov a sáun podľa aktuálne platného cenníka kúpeľov
Cenník - Informácie
Ubytovacie zariadenie môže v individuálnych prípadoch ponúknuť klientovi aj iné ako dohodnuté a potvrdené ubytovanie pri zachovaní jeho štandardu. Bonusy v cene pobytu sa v prípade ich nevyužitia nenahrádzajú žiadnymi dodatočnými službami ani finančnou kompenzáciou.
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovanie na parkoviskách P1 a P2 chránených kamerovým systémom je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka kúpeľov.
- Internet: V kúpeloch sú dve možnosti využívania internetového pripojenia: WiFi pripojenie (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) alebo pripojenie cez kábel (Cyril, Maja). Kábel je možné zakúpiť si na recepcii. Internet je zadarmo.
- Zvieratá: Pobyt so zvieraťom nie je z hygienických dôvodov v kúpeľoch možný.
- Check in/ Check out: Nástup na pobyt závisí od druhu pobytu. Ak pobyt začína obedom, check in je po 12:00 hod. Ak pobyt začína večerou, check in je po 14:00 hod., check out do 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.