Silvestrovský pobyt v kúpeľoch s hudobnou skupinou NOVA a DJ Rikom
Kúpele Lúčky
Výber ubytovania
Dependance Liptov ★★★
Radi by sme vás informovali, že v Kúpeľoch Lúčky momentálne prebieha výstavba Hotela Smrekov. Tento projekt predstavuje významný krok v rozvoji kúpeľov. Prinesie nové ubytovacie kapacity a vylepšené služby, čo prispeje k pohodliu a spokojnosti hostí.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia formou bufetových stolov
- silvestrovská večera
- konzultácia s lekárom
- denne neobmedzený vstup do vonkajších bazénov
plus
- Pobyt na 5 nocí zahŕňa 7 liečebných procedúr
- Pobyt na 4 noci zahŕňa 6 liečebných procedúr
-
Pobyt na 3 noci zahŕňa 5 liečebných procedúr
Cenník - Bonusy
- Kultúrny program počas celého pobytu bez daľšieho doplatku : DJ RIKO , počas silvestrovského pobytu Vás bude zabávať hudobná skupina NOVA
- Welcome drink, kúpeľné víno
- Župan a papuče na izbe
- Zľavová karta Liptov Region Card zadarmo na vyžiadanie
- Pitná kúra z prameňa HGL-3 zadarmo
- Pripojenie na internet zadarmo
- Darček pri oslave narodenín
Deti
- Dieťa do 18 mesiacov zadarmo, bez nároku na lôžko a stravu, vstup do bazénov podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte.
- Dieťa 18 mesiacov - 5,99 rokov so stravou, bez nároku na lôžko, 1 vstup do bazénov denne podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte a 20 € / noc.
- Dieťa 6 - 12,99 rokov zľava 20 % z ceny ubytovania. Cena zahŕňa: ubytovanie, plnú penziu, v priemere 1 liečebnú procedúru za noc (okrem nedele a sviatkov), vstup do bazénov za noc podľa pobytu dospelej osoby, Za každú ďalšiu noc sa pripočítajú adekvátne služby. Zľavová karta Liptov Region Card zadarmo na vyžiadanie.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc
Cenník - Informácie
Využite možnosť izby Superior v KH Choč, ktorá ponúka
- Vyšší štandard ubytovania
- Moderný dizajn a väčší komfort
- Pohodlie pre ešte príjemnejší pobyt
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovanie na parkoviskách P1 a P2 chránených kamerovým systémom je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka kúpeľov.
- Internet: V kúpeloch sú dve možnosti využívania internetového pripojenia: WiFi pripojenie (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) alebo pripojenie cez kábel (Cyril, Maja). Kábel je možné zakúpiť si na recepcii. Internet je zadarmo.
- Zvieratá: Pobyt so zvieraťom nie je z hygienických dôvodov v kúpeľoch možný.
- Check in/ Check out: Nástup na pobyt závisí od druhu pobytu. Ak pobyt začína obedom, check in je po 12:00 hod. Ak pobyt začína večerou, check in je po 14:00 hod., check out do 10:00 hod.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie ubytovacieho zariadenia
Recenzie kúpeľov
Najčastejšie otázky o pobyte Silvestrovský pobyt v kúpeľoch s hudobnou skupinou NOVA a DJ Rikom


