Jesenná dovolenka pre dvoch so špeciálnou večerou plná oddychu a zážitkov v srdci Liptova, Hotel Sojka ★★★ Malatíny
Stredné Slovensko, Žilinský kraj, Liptovský Mikuláš, Malatíny

Detailné informácie o hoteli
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v útulných izbách
- polpenzia / bohaté raňajky servírované na terase alebo v reštaurácii, 3-chodové večere formou servírovania alebo bufetových stolov
- 1x špeciálna gurmánska večera
- 1x vstup do wellness centra (4 druhy sáun, vírivka, Kneippov kúpeľ, oddychová miestnosť)
- parkovanie a internet zdarma
Cenník - Bonusy
- Zapožičanie bicyklov a detských bicyklov grátis (obmedzený počet)
- Nabíjačka na E-BIKE
- Liptov Region Card (zľavy a rôzne výhody v Liptov regióne)
- Minigolf
- Multifunkčné ihrisko
- Ping pong v hotelovej záhrade
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na lôžko zadarmo.
- Detská postieľka na vyžiadanie zadarmo (obmedzený počet).
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- domáce zviera 10 € / noc
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 - 21.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovisko je pri hoteli a je strážené a neplatené.
- Internet: WiFi v hotelovej reštaurácii, na izbách LAN pripojenie cez kábel.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Najčastejšie otázky o pobyte Jesenná dovolenka pre dvoch so špeciálnou večerou plná oddychu a zážitkov v srdci Liptova


