Pobyt v štýlovom hoteli so skipassmi, lanovkami a vstupmi do vodných parkov Tatralandia a Bešeňová
Užívajte si 1 noc GRÁTIS - 7 nocí za cenu 6
Komfortné ubytovanie v Nízkych Tatrách, chutná gastronómia, najlepšie zjazdovky na Slovensku – a k tomu všetkému 1 NOC GRÁTIS! Prijmite pozvanie do hotela, kde personál pozná potreby a želania svojich hostí a kde vernosť odmeňujú zľavami a benefitmi.
Uvedená ponuka je platná v určených termínoch a môže byť limitovaná dňom nástupu na pobyt a počtom voľných izieb určených prevádzkovateľom. Po vyčerpaní prevádzkovateľom určených voľných kapacít pre danú akciu, nie je možné akciu zo strany zákazníka využiť. Pri uplatnení ponuky je odrátaná zľava z ubytovania.
7 nocí za cenu 6 je možné uplatniť v termíne 7.1.-8.3.2025, 9.3.-16.4.2024, 22.4.-19.6.2025, 20.6.-14.9.2025, 15.9.-18.12.2025.
Boutique Hotel Pošta ★★★★ Jasná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky (pri zakúpenom pobyte s raňajkami)
- večere (pri zakúpenom pobyte s polpenziou)
- vstup do wellness centra
- možnosť využiť Wellness & Spa s bazénom, vírivkou a saunami
- skipasy a lístky na lanovky v strediskách Jasná – Chopok Nízke Tatry, Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec, Štrbské Pleso
- vstupy do vodného parku Tatralandia
- vstupy do vodného parku Bešeňová
Skipas platný počas lyžiarskej sezóny môžete využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách. Počas jedného dňa je možné využiť zároveň skipasy / lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na skipasy, lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Podrobné podmienky pre využitie skipasov / lístkov na lanovky a vstupov do vodných parkov POZRI TU.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- za ubytovanie so zvieraťom 25 € / noc (do 10 kg, okrem apartmánov)
- miestny poplatok 2 € / osoba / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko sa nachádza pri hoteli a je nestrážené a neplatené.
- Internet: WiFi v celom hoteli zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim miláčikom možné za poplatok.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.