Pobyt v štýlovom hoteli so skipassmi, lanovkami a vstupmi do vodných parkov Tatralandia a Bešeňová
Boutique Hotel Pošta ★★★★ Jasná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
 - raňajky (pri zakúpenom pobyte s raňajkami)
 - večere (pri zakúpenom pobyte s polpenziou)
 - vstup do wellness centra
 - možnosť využiť Wellness & Spa s bazénom, vírivkou a saunami
 - skipasy a lístky na lanovky v strediskách Jasná – Chopok Nízke Tatry, Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec, Štrbské Pleso
 - vstupy do vodného parku Tatralandia
 - vstupy do vodného parku Bešeňová
 
Skipas platný počas lyžiarskej sezóny môžete využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách. Počas jedného dňa je možné využiť zároveň skipasy / lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na skipasy, lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Podrobné podmienky pre využitie skipasov / lístkov na lanovky a vstupov do vodných parkov POZRI TU.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- za ubytovanie so zvieraťom 25 € / noc (do 10 kg, okrem apartmánov)
 - miestny poplatok 2 € / osoba / noc
 - Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
 
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
 - Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
 - Pobyt začína (stravou): Večerou.
 - Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
 
Dôležité informácie
- Podávanie stravy: V reštaurácii Angus, ktorá je inšpirovaná americkou gastronómiou, pripravuje jedlá šéfkuchár Adam Czirák. Väčšina surovín sa odoberá od lokálnych výrobcov, vďaka čomu sú jedlá a špeciality nielen čerstvé ale majú v sebe aj príchuť regiónu Liptov. K dispozícii je aj hotelový Lobby bar a terasa s kapacitou 40 miest, kde si hostia môžu spríjemniť večer posedením pri poháriku vínka.
 - Parkovanie: Parkovisko sa nachádza pri hoteli a je nestrážené a neplatené.
 - Internet: WiFi v celom hoteli zadarmo.
 - Zvieratá: Ubytovanie s domácim miláčikom možné za poplatok.
 - Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
 
								Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
								Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
								Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
	
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
 - Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
 - Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
 
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
 
	Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
	Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie užívateľov
Najčastejšie otázky o pobyte Pobyt v štýlovom hoteli so skipassmi, lanovkami a vstupmi do vodných parkov Tatralandia a Bešeňová
Lyžiarske stredisko Jasná - Nízke Tatry
Nadmorská výška: 934 - 2004 m.n.m.
	Najväčšie lyžiarske stredisko na Slovensku v Jasnej, lyžiarska aréna s výbornými podmienkami pre zimné športy ponúka nekonečné možnosti aktivít, zábavy a aktívneho oddychu. Dominantou...
	Žilinský kraj - Jasná0.19 Km
zobraziť
Vrbické pleso
Nadmorská výška: 1113 m.n.m.  	Maximálna hĺbka: 8 m  	Rozloha: 0,69 ha  	Dĺžka: 115 m  	Šírka: 62 m    	Najväčšie prirodzené ľadovcové pleso v Nízkych Tatrách. Nachádza sa v závere Demänovskej doliny medzi svahmi...
	Žilinský kraj - Demänovská Dolina0.31 Km
zobraziť
    




