Navštívené v termíne: 30.10 - 02.11.2021
Počet dospelých/detí: 2/0
Plusy: Krasny hotel v prostredi udolnej stanice Chopok Sever.
Hotel je nadherny, velmi pekne zrekonstruovany. Izby su naozaj priestranne. My sme mali obrovsky dvojizbovy apartman ktory ponukal nadherny vyhlad na okolite kopce.
Mínusy: Nadherne prostredie tatranskych hor je dnes utlacane masovou vystavbou ktora v poslednej dekade prebieha. Zial stavaju sa najma apartmanove domy bez ponuky adekvatnych sluzieb. Velmi chybaju restauracie a kaviarne. Ponuka restauracie v hotelk posta bola extremne nevyvazena, jedlo velmi predrazene a kvalita slaba. Odporucam kazdemu priplatit si polpenziu, pretoze na veceru nebudete mat kam ist. Kuchyna a la carte v hoteli posta neodpoveda kvalite hotela. Jedlo vyzera na tanieri krasne ale to je vsetko.
Velmi slaby manazment hotela, najma F&B si myslim zasluzi daleko vacsiu pozornost. Chyba profesionalita, ustretovost na ktoru sme zo zahranicia zvyknuti. Zial neviem presnr mena ale na ranajkach nas obsluhovali aj prijemne casnicky. Okrem nizkej urovne v F&B hodnotime podpriemerne aj prevadzku celeho hotela. Chapem ze je narocny cas suvisiaci s previehajucou pandemiou a chybajucim personalom ale na takuto uroven hotela by som neocakavala, ze Vam pri checkine povedia, ze na wellness dnes nemozete pretoze je plne obsadeny a mala som si jo zarezervovat skor (tzn. pred nastupom na pobyt, aj napriek tomu ze ho mate v cene), polpenziu si doobjednat neviete ( bez vysvetlenia), neupratuju na izbach (velmi slabo vyupratovana najma kuchynka na nasom apartmane v chladnicke plesen). Vdaka privetivosti personalu na recepcii, nam nakoniec pobyt vysiel a ostali sme spokojni, ale budeme velmi uvazovat ci sa do Hotela Jasna a najma TMR hotelov vratime. Myslim si ze TMR by mala vzhladom na nastavenu cenovu hlafinu svojich sluzieb adekvatne vytrenovat svoj personal!
Naše vyjadrenie Sorger s.r.o.:
Vážená pani Ing.Ličkova,
posielali sme recenziu na Váš pobyt do hotela, prišla nám odpoveď, teda preposielame, veríme, že hotel služby zlepší do budúcna.
"Žiaľ stavby, ktoré sú v okolí, a ktoré prebiehajú my ovplyvniť nevieme. Ani nejako sa vyjadriť k apartmánovým domom a k tomu, aké služby poskytujú. Je to na každom prevádzkovateľovi, čo zákazníkovi ponúkne. Táto časť je skôr recenzia na stredisko Jasná, ako na náš hotel. Ako som spomínala, ostatné služby mimo nás ovplyvniť my nevieme. Čo sa týka F&B úseku, mrzí nás, že im jedlo nechutilo. Budeme o tom určite konzultovať so šéfkuchárom, kde sa stala chyba. Tak isto si ideme sadnúť s celým manažmentom a prebrať čo by sa mohlo zlepšiť a pracovať na tom. Chápeme, že niekomu sa služby páčiť môžu a inému zase nie. Je však zložité porovnávať hotely v zahraničí a hotely na Slovensku, obzvlášť v Tatrách. Žiaľ čo sa týka prevádzky hotela, netreba porovnávať len služby, ale aj aktuálnu situáciu, ktorá momentálne prebieha. Postupujeme podľa covid opatrení, takže ak klientka nebola spokojná s tým, že nemôže ísť v deň, keď nastúpila na pobyt do wellness centra, nie je to naša chyba. A občas sa stane, že nie každému vieme vyhovieť včas. Čo sa týka upratovania, chyžné chodia pravidelne na každú izbu, s tým či hosťovi niečo môžu ponúknuť, prípadne doplniť, upratať. Tomu, že by bola v hoteli v chladničke pleseň, k tomu informácie nemáme. Vzhľadom na to, že sú v dlhodobej údržbe, a chyžné ich pravidelne kontrolujú, sú vždy pripravené a čisté, obzvlášť v apartmánoch, keďže sú majiteľské. Mrzí nás, že pani nebola spokojná, určite si k tomu sadneme a budeme sa snažiť to vylepšiť. Ďakujeme aj za takúto kritiku."
Ingrid Jackovičová