Príjemné chvíle oddychu a aktívneho odpočinku v Demänovskej doline
Hotel Poľovník ★★★ Jasná
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky formou bufetu pri počte nad 10 osôb (pri počte do 10 hostí formou výberu z menu)
- WiFi
- parkovanie
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na ubytovanie a stravu zadarmo.
- Detská postieľka zadarmo.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc
- vstup do wellness v Hoteli Bystrina (cca 200 m) 18 € / 3 hod. / osoba od 15 rokov
- večera, obed v Kolibe výber z menu
Ostatné služby hotela
- Neobmedzený vstup na ihrisko Barančekovo
- Detské ihrisko
- Preliezky
- Street workout zóna
- Mini fitness v Hoteli Bystrina***
- Biliard v Hoteli Bystrina***
Dôležité informácie
- Parkovanie: Bezplatné parkovisko strážené kamerovým systémom.
- Internet: Internet zdarma: WiFi pripojenie, niekde cez kábel.
- Zvieratá: V hoteli nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.