Liečebný pobyt s procedúrami a vstupom do bazéna s 20 % zľavou do 20.12.2024
Dovoľujeme si Vás informovať, že dňom 29.2.2024 bola ukončená renovácia všetkých dvojlôžkových izieb hotela a od 1.3.2024 sa zmenila kategória izieb zo ŠTANDARD na SUPERIOR. Dobrou správou je, že sa nebudú zvyšovať ceny pobytových balíčkov a klienti si tak môžu vychutnať svoj pobyt vo vynovených izbách za nezmenené ceny.
Hotel Park ★★★★ Piešťany
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- polpenzia / raňajky a večere formou bufetových stolov
- 1x vstupná lekárska konzultácia (1x lekárska konzultácia)
- župan na izbe
- WiFi
- 10x relaxačné procedúry / 7 nocí / liečebný program v zmysle odporúčania lekára (bahenný zábal, sírny kúpeľ, hydromasážna vaňa, perličkový kúpeľ, klasická masáž čiastočná, reflexná masáž chrbta, mäkké techniky, TENS, interferenčné a diadynamické prúdy, ultrazvuk, magnetoterapia, REBOX-PHYSIO, laser, oxygenoterapia, plynové insuflácie, lokálna kryoterapia, individuálny alebo skupinový liečebný telocvik, škola chrbta, hydrokinezioterapia, biolampa)
Cenník - Bonusy
- 1x káva a koláč v kaviarni
- 1x nápoj na privítanie
- voľný vstup do bazéna (počas otváracích hodín)
- voľný vstup do fitness centra
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko s polpenziou zadarmo.
- Dieťa do 2,99 rokov v hotelovej postieľke s polpenziou zadarmo.
- Dieťa 3 - 11,99 na prístelke má v cene pobytu ubytovanie s polpenziou, voľný vstup do bazénu s vírivkami, vstup do fitness, bez procedúr.
- Dieťa od 12 rokov platí ako dospelá osoba s tým, že procedúry, ktoré sú v cene pobytu a nie sú vhodné pre deti, môže vyčerpať dospelá osoba.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 2 € / osoba / noc
- parkovanie 3 € / auto / noc
- poplatok za psa 30 € / noc
- vstup do saunového sveta v zmysle platného cenníka (otváracia doba saunového sveta je vo vyhradených časoch a na základe dostupných voľných kapacít)
- možnosť dokúpiť si ďalšie procedúry
- obed dospelá osoba 18 € / osoba / noc, dieťa 3 - 6 rokov 7 € / osoba / noc, dieťa 6 - 12 rokov 9 € / osoba / noc
Cenník - Informácie
- Ďalšia noc s polpenziou +80 € / osoba / noc.
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovisko monitorované kamerovým systémom za poplatok.
- Internet: WiFi je v celom hoteli pre hotelových hostí zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim zvieraťom za poplatok. Pobyt s domácim zvieraťom (psom) je možný len na izbách štandard. Na izbe môže byť počas pobytu len jedno domáce zviera (pes) a je potrebné ho nahlásiť už pri rezervácii pobytu.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.