Špeciálny kúpeľný pobyt s plnou penziou, procedúrami, bazénmi a wellness. ZĽAVA
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia formou bufetových stolov (v deň príchodu večera, druhý deň pobytu plná penzia, v deň odchodu raňajky)
- konzultácia s lekárom
- kúpeľné procedúry: 1× klasická masáž, 1× minerálna vaňa, 1× vstup do soľnej jaskyne alebo kardiofitness
- 1x vstup do vitálneho sveta (2 noci), 2x vstup do vitálneho sveta (3 noci),
-
neobmedzený vstup do vonkajších bazénov (vonkajší rekreačný bazén s teplotou vody 28 – 33°C,
vonkajší sedací bazén s liečivou minerálnou vodou s teplotou 36 – 38°C,
atrakcie - vzduchové lehátka, protiprúd, vodná čaša, podhladinové osvetlenie, masážne trysky, chrliče vody)
Cenník - Bonusy
- welcome drink
- župan na izbe
- kúpeľné víno na izbe
- 1× procedúra - parafín naviac + obed formou bufetových stolov (pri pobyte od 4 nocí)
- Liptov Region Card
- WiFi
Deti
- Dieťa do 18 mesiacov vrátane zadarmo, bez nároku na lôžko a stravu, vstup do bazénov podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte.
- Dieťa 18 mesiacov - 5,99 rokov so stravou, bez nároku na lôžko, 1 vstup do bazénov denne podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte 20 € / noc.
- Dieťa 6 - 12,99 rokov zľava 30 % z ceny ubytovania. Cena zahŕňa: ubytovanie, plnú penziu, v priemere 1 liečebnú procedúru za noc (okrem nedele a sviatkov), vstup do bazénov za noc podľa pobytu dospelej osoby, Za každú ďalšiu noc sa pripočítajú adekvátne služby. Zľavová karta Liptov Region Card zadarmo na vyžiadanie.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,30 € / osoba / noc
- late chceck out do 13.00 hod. 30 € / izba
Cenník - Informácie
- Pobyt na 2 noci platí s nástupom nedeľa, pondelok, utorok, streda, štvrtok.
- Pobyt na 3,4 a 6 nocí platí s nástupom počas celého týždňa (možnosť spojenia 2 pobytov, t.j. 2 + 2 noci = 4 noci a 3 + 3 = 6 nocí).
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovanie na parkoviskách P1 a P2 chránených kamerovým systémom je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka kúpeľov.
- Internet: V kúpeloch sú dve možnosti využívania internetového pripojenia: WiFi pripojenie (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) alebo pripojenie cez kábel (Cyril, Maja). Kábel je možné zakúpiť si na recepcii. Internet je zadarmo.
- Zvieratá: Pobyt so zvieraťom nie je z hygienických dôvodov v kúpeľoch možný.
- Check in/ Check out: Nástup na pobyt závisí od druhu pobytu. Ak pobyt začína obedom, check in je po 12:00 hod. Ak pobyt začína večerou, check in je po 14:00 hod., check out do 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.