Liečebný pobyt ŠTANDARD a cenovo zvýhodnený Senior od 60 rokov / skutočný oddych a hodnotné služby
Bardejovské Kúpele
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia formou bufetu
- lekárske vyšetrenie
- 3 procedúry denne vrátane nedele (okrem sviatkov) + 3x denne pitná kúra
Cenník - Bonusy
- cenovo zvýhodnený Senior pobyt od 60 rokov (min. dĺžka 6 nocí)
- denne 2 hod. vstup do Wellness & Spa v hoteli Ozón / vstup len do bazénov
- medicínske a historické prednášky
- vstup na tanečné zábavy
- neobmedzený vstup na letné kúpalisko zdarma v termíne 01.07. - 31.08.2024
Deti
- Deti do 3,99 rokov bez nároku na lôžko so stravou a vstupom do Wellness & Spa ZADARMO.
- Detská postieľka na vyžiadanie zadarmo.
- Deti 4 - 14,99 rokov (20 % zľava) majú v cene pobytu zahrnuté ubytovanie, stravovanie formou plnej penzie, 3x denne pitnú kúru, neobmedzený vstup do Wellnes & Spa denne iba bazénový svet (saunový za doplatok).
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 2 € osoba / noc
- doplatok za výber konkrétnej izby resp. izby s balkónom, izby s výhľadom na čelnú stranu tak, ako je uvedené v cenníkoch kúpeľov
- parkovanie podľa aktuálne platného cenníka kúpeľov
- skorý check in alebo neskorý check out je možný len v prípade, ak je izba k dispozícii za aktuálny poplatok (od 10 € / izba)
Cenník - Informácie
- Prístelka možná v hoteli Ozón a Alexander len v apartmánoch, nie v izbách (neplatí pre hotel Astória).
- V prípade polpenzie sa z cien odpočítava 5 € osoba / noc. V prípade polpenzie sa pobyt začína večerou (check in od 15:00 hod.) a končí sa raňajkami (check out do 10:00 hod.).
Dôležité informácie
Klienti ubytovaní vo vilkách sa pri nástupe hlásia nasledovne:
- recepcia HOTEL ASTÓRIA (František, Mier, Palmira, Helios)
- recepcia HOTEL ALŽBETA (Srnka, Mignon)
- recepcia HOTEL OZÓN (Fontána, Diana, Carola, Eta, Lívia, Eva, Marína)
- Check in - nástup na pobyt od: 12.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Podávanie stravy v hoteli Ozón: raňajky 7:00 - 9:00 hod., obed 11:30 - 13:00 hod., večera 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Monitorované parkovisko pri hoteli Ozón za poplatok (zľavy z parkovného platia pre držiteľov parkovacieho preukazu pre fyzickú osobu so zdravotným postihnutím, zľava je 50 % z cien parkovného). Možnosť prenájmu garáže za poplatok resp. platené parkovisko pri vilke Matilda.
- Internet: WiFi pripojenie v hoteloch Alexander, Astória, Alžbeta, Ozón a zadarmo WiFi pripojenie pre klientov ostatných ubytovacích zariadení na recepcii v hoteli Ozón.
- Zvieratá: V kúpeľoch je možné ubytovanie so zvieraťom vo vyhradených zariadeniach (vilkách).
Upozoňujeme klientov, že v kúpeľných hoteloch sa nenachádzajú manželské lôžka ale lôžka, ktoré sa dajú v prípade potreby k sebe prisunúť. Manželské postele sa nachádzajú len v izbách Superior a v apartmánoch hotela Ozón.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.