Pobyt Senior s balíčkom služieb za zvýhodnenú cenu
Výber ubytovania
Špeciálna akcia v dependance pre klientov nad 60 rokov. Vyskúšajte balíček služieb za zvýhodnenú cenu v termíne 08.12. - 20.12.2024.
Cena platí iba na základné lôžko, neplatí na príplatok za neobsadené lôžko a neplatí ani pre deti.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie vo vybranej kategórii
- plná penzia formou bufetových stolov
- vstupná lekárska prehliadka
- v priemere 2 liečebné procedúry na noc podľa predpisu kúpeľného lekára na základe momentálneho zdravotného stavu klienta (okrem nedele a sviatkov)
- 1x vstup do bazénov za každú noc podľa výberu (2 hod. vonkajší bazén / 1 hod. vnútorný bazén)
- 1x 1-hod. vstup do vitálneho sveta za pobyt
- za každú ďalšiu noc sa pripočítajú adekvátne služby
Cenník - Bonusy
- pitná kúra z prameňa HGL-3 alebo Valentína zadarmo
- welcome drink, kúpeľné víno a župan na izbe
- darček pri oslave narodenín
- pripojenie na internet zadarmo
- zľavová karta Liptov Region Card zadarmo na vyžiadanie
Deti
- Dieťa do 18 mesiacov zadarmo, bez nároku na lôžko a stravu, vstup do bazénov podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte.
- Dieťa 18 mesiacov - 5,99 rokov 20 € so stravou, bez nároku na lôžko, 1 vstup do bazénov denne podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte.
- Dieťa 6 - 12,99 rokov má v cene pobytu ubytovanie, plnú penziu, konzultáciu s lekárom, 1 liečebnú procedúru / noc (okrem nedele a sviatkov), 1 vstup do bazénov denne podľa pobytu dospelej osoby, s ktorou je dieťa na pobyte, zľavovú kartu Liptov Region Card.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,30 € / osoba / noc
- za neobmedzený vstup do vonkajších bazénov a sáun podľa aktuálne platného cenníka kúpeľov
Cenník - Informácie
Ubytovacie zariadenie môže v individuálnych prípadoch ponúknuť klientovi aj iné ako dohodnuté a potvrdené ubytovanie pri zachovaní jeho štandardu. Bonusy v cene pobytu sa v prípade ich nevyužitia nenahrádzajú žiadnymi dodatočnými službami ani finančnou kompenzáciou.
Dôležité informácie
- Pre osoby od 60 rokov.
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Nástup na pobyt je možný v ľubovolný deň, pobyty s nástupom vo štvrtok, piatok a v sobotu len s minimálnou dĺžkou od 3 nocí.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovanie na parkoviskách P1 a P2 chránených kamerovým systémom je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka kúpeľov.
- Internet: V kúpeloch sú dve možnosti využívania internetového pripojenia: WiFi pripojenie (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) alebo pripojenie cez kábel (Cyril, Maja). Kábel je možné zakúpiť si na recepcii. Internet je zadarmo.
- Zvieratá: Pobyt so zvieraťom nie je z hygienických dôvodov v kúpeľoch možný.
- Check in/ Check out: Nástup na pobyt závisí od druhu pobytu. Ak pobyt začína obedom, check in je po 12:00 hod. Ak pobyt začína večerou, check in je po 14:00 hod., check out do 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.