Relaxačný pobyt v srdci turistického a lyžiarskeho strediska Jasná – Nízke Tatry
Hotel Ostredok ★★★ Demänovská Dolina - Jasná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v izbách či apartmánoch
- bohaté raňajky formou bufetu
- chutné večere (v prípade pobytu s polpenziou)
- skipasy (v čase lyžiarskej sezóny)/lístky na lanovky - v strediskách Jasná, Tatranská Lomnica, Štrbské pleso a Starý Smokovec a zároveň vstupy do vodných parkov Bešeňová alebo Tatralandia*
- vstup do wellness centra každý deň pobytu
- WiFi pripojenie na izbe
- parkovanie pri hoteli
NÁŠ TIP: Ak nepatríte medzi priaznivcov lyžovania využite obojsmerný lístok na lanovku a navštívte zasnežený Hrebienok, Skalnaté Pleso či Chopok, ktoré Vám doprajú nádherné výhľady na tatranské scenérie.
Podrobné podmienky pre využitie skipasov / lístkov na lanovky a vstupov do vodných parkov:
* Ponuka platí celoročne. Neplatí pre príchodový deň (check-in) a počet lístkov sa rovná počtu nocí počas pobytu. Lístky sú neprenosné a v daný deň je možné využiť zároveň skipassy (výlučne v čase lyžiarskej sezóny) alebo lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie skipasov / lístkov na lanovky a vstupov do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie starších ako 6 rokov do programu Gopassu pred nástupom na pobyt. Gopass karta je spoplatnená sumou 2 €. Ak už Gopass kartu máte, vezmite si ju na dovolenku so sebou, pretože vám odomyká všetky zľavy a benefity počas pobytu.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- za ubytovanie so zvieraťom 25 € / noc
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Bezplatné parkovisko pri hoteli (nestrážené).
- Internet: WiFi v celom hoteli (na niektorých izbách slabší signál).
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie s domácim zvieraťom (staršie ako 6 mesiacov) za poplatok.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Silvester v Hoteli Ostredok
Oslávte príchod nového roka v obľúbenom hoteli priamo v centre strediska Jasná
Prijmite pozvanie na silvestrovský pobyt do Hotela Ostredok v nádhernom prostredí Jasnej, kde vás už tradične privítajú kvalitnými službami a jedinečnými výhľadmi na zasnežené vrcholy hôr. Ubytujte sa v Hotyeli Ostredok a užite si tú najlepšiu novoročnú lyžovačku.
Silvester 2024 v Hoteli Ostredok:
- komfortné ubytovanie
- bohaté raňajky
- skipasy (v čase lyžiarskej sezóny) / lístky na lanovky - v strediskách Jasná, Tatranská Lomnica, Štrbské pleso a Starý Smokovec a zároveň vstupy do vodných parkov Bešeňová alebo Tatralandia
Počas silvestrovského večera sú pre vás pripravené:
- slávnostná silvestrovská večera
- sladké a slané občerstvenie počas večera
- polnočná kapustnica
- hudobné vystúpenie talentovanej speváčky a skladateľky Barbory Piešovej
- silvestrovská party s DJ
- polnočný prípitok
- vstup do wellness
- aktivity v stredisku Jasná
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.