Tatranská dovolenka s lanovkami, skipassmi a vstupmi do vodných parkov v cene pobytu
Užívajte si 1 noc GRÁTIS - 4 noci za cenu 3 (platí iba pri pobytoch od nedele do štvrtku) a 7 nocí za cenu 6
Prijmite pozvanie do Vysokých Tatier, kde personál pozná potreby a želania svojich hostí a kde vernosť odmeňujeme zľavami a benefitmi.
Uvedená ponuka je platná v určených termínoch a môže byť limitovaná dňom nástupu na pobyt a počtom voľných izieb určených prevádzkovateľom. Po vyčerpaní prevádzkovateľom určených voľných kapacít pre danú akciu, nie je možné akciu zo strany zákazníka využiť. Pri uplatnení ponuky je odrátaná zľava z ubytovania.
7 nocí za cenu 6 je možné uplatniť v termíne 07.01. - 16.04.2025, 22.04. - 18.12.2025
4 nocí za cenu 3 je možné uplatniť v termíne 1.11. - 19.12.2024, 09.03. - 16.04.2025, 22.04. - 19.6.2025, 15.09. - 18.12.2025
Hotel Fis ★★★ Štrbské Pleso
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v izbách, apartmánoch
- bohaté raňajky (pri zakúpenom pobyte s raňajkami)
- chutné večere (pri zakúpenom pobyte s polpenziou)
- vstup do Wellness & Fitness centra (podľa aktuálne platných hygienických opatrení)
- župan na izbe
- skipasy a lístky na lanovky v strediskách Jasná – Chopok Nízke Tatry, Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec, Štrbské Pleso
- vstupy do vodného parku Tatralandia
- vstupy do vodného parku Bešeňová
Skipas platný počas lyžiarskej sezóny môžete využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách. Počas jedného dňa je možné využiť zároveň skipasy / lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na skipasy, lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Podrobné podmienky pre využitie skipasov / lístkov na lanovky a vstupov do vodných parkov POZRI TU.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 3 € / osoba / noc
- vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
- poplatok za každé zviera je 30 € / noc (pobyt je povolený s vychovaným domácim zvieraťom starším ako 6 mesiacov, v jednej izbe je možné ubytovať sa s maximálne 1 zvieraťom strednej veľkosti alebo s maximálne 2 zvieratami menšej rasy, poplatok za každé zviera predstavuje odplatu za zvýšené náklady na upratovanie a čistenie ubytovacích priestorov, podmienkou pre možnosť ubytovania s domácim zvieraťom je predloženie platného očkovacieho preukazu)
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli nestrážené a neplatené.
- Internet: WiFi pripojenie v hale a kaviarni.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: 14.00 hod. / 10.00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.