Exkluzívne Chalets De Luxe v Nízkych Tatrách s lanovkami a vodnými parkami v cene
Chalets Jasná Collection ★★★★ Jasná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- bez stravy alebo raňajky
- možnosť objednávky jedla z reštaurácie v Hoteli Pošta
- súkromné in-house wellness priamo v chalete
- špeciálne benefity pre rodiny s deťmi
- Chalet Service - služby 4 hotela
- ideálna poloha v stredisku Jasná
- súkromné parkovisko pred Chaletom
- TV so satelitným príjmom, WiFi internet
- drevo do krbu
- výmena uterákov
- chladnička, umývačka, kávovar, mikrovlnka
- JAR / LETO / JESEŇ 2024: lístky na lanovky a vstupy do vodných parkov v cene pobytu v termíne od 21.04. do 30.11.2024 (posledný deň check-out). Ponuka neplatí pre príchodový deň (check-in) a počet lístkov sa rovná počtu nocí počas pobytu. Lístky sú neprenosné a v daný deň je možné využiť zároveň lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Chalets service
- catering
- súkromný kuchár
- fondue večer
- rezervácia stola + odvoz
- zapožičanie lyží počas pobytu
- úschovňa lyží a snowboardov priamo v chalete
- drevo v krbe
- špeciálne benefity pre rodiny s deťmi
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- za ubytovanie so zvieraťom do 15 kg 25 € / noc
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri objekte, neplatené a nestrážené.
- Internet: WiFi.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim zvieratkom je možné na požiadanie.
- Check in/ Check out: Check-in na pobyt prebieha na recepcii Chalets Jasná Collection v lokalite Centrum v čase 15.00 hod. - 21.00 hod. (Adresa recepcie je Demänovská Dolina 374, Liptovský Mikuláš 1, 031 01. GPS súradnice: N 48.96687° E 19.57595°, Tel.: +421 910 738 007, E-mail: otupne@tmr.sk). Po 21.00 hod. je check-in možný v Hoteli Pošta, Demänovská Dolina 72, 031 01. Late check in je spoplatnený sumou 25 € pri príchode do 24.00 hod. alebo 50 € pri príchode po 24.00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.