Príďte si oddýchnuť a načerpať nové sily do Starej Zvonice
Stará Zvonica
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky výberom z raňajkového menu pri počte do 10 osôb, pri vyššom počte ubytovaných hostí sú raňajky podávané formou bufetových stolov
- denne 1 hod. vstup do mini wellness centra (fínska sauna s ochladzovacou kaďou a prívalovou sprchou vedrom Kambala, vonkajšia ohrevná kaďa)
- welcome
drink fľaša vína Masaryk
Cenník - Bonusy
- 20 % zľava na zapožičanie ebikov z našej požičovne
- Liptov region card, karta zliav uplatniteľná v mnohých atrakciách na Liptove (od 2 nocí)
- zľava 2 € pre dospelých v Stanišovskej jaskyni a Mincovníčkove v Liptovskom Jáne
- zľava 2 € Medvedia štôlňa v Žiari
- zľava 2 € pre dospelých v rudnej bani – štôlni Zubaustollen v Malužinskej doline
- na pobyty je možné si uplatniť rekreačný poukaz u zamestnávateľa
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov ubytovanie bez nároku na lôžko a stravu zadarmo.
- Detská postieľka zadarmo na vyžiadanie (k dispozícii 2 ks).
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
Cenník - Informácie
PRENAJAŤ SI JE MOžNÉ NA VYŽIADANIE AJ
-
Domček pri jazierku, ktorý ponúka ubytovanie o celkovej kapacite 8 pevných lôžok a 4 prístelky (2 x dvojlôžková izba, 2 x dvpjlôžkový apartmán s prístelkami na rozkladacej pohovke v obývačke). Samozrejmosťou je parkovanie pri domčeku a WiFi pokrytie pre ubytovaných hostí. Súčasťou prenájmu domčeka je plne vybavená kuchynka s jedálenskou časťou a v súkromnej záhradke je možné využiť vonkajšie posedenie s grilom a ohnisko. V cene prenájmu je aj 3-hod. vstup do wellness centra (fínska sauna s ochladzovacou kaďou a ľadovou sprchou vedrom Kambala) a v letných mesiacoch je k dispozícii aj vonkajšia ohrevná kaďa.
Dôležité informácie
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami,
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
V areáli rezortu sa nachádza reštaurácia s ponukou tradičných jedál, ktoré sú typické predovšetkým pre okolie Boce a oblasť Liptova. Uprednostnené sú kvalitné a poctivé potraviny, tradičné výrobky a lahodné prísady a podporované domáce slovenské výrobky malých farmárov. Podstatou každého jedla je lokálnosť a jedlo je servírované v modernom podaní. Spojením tradície a moderna tak hostia ulahodía nielen svojmu brušku, ale potešia aj svoje oko. Raňajky sa podávajú výberom z raňajkového menu pri počte do 10 osôb, pri vyššom počte ubytovaných hostí sú raňajky podávané formou bufetových stolov. V domčeku slúži hosťom k príprave jedál plne vybavená kuchynka (sporák, rúra, mikrovlnka, chladnička, mraznička, kanvica a komplet riady a hrnce).
- Parkovanie: Bezplatné parkovanie v areáli ubytovacieho zariadenia pre 30 áut a 10 karavánov.
- Internet: WiFi internet v celom areáli zadarmo.
- Zvieratá: Domáce zvieratá nie sú povolené.
- Check in/ Check out: 15.00 hod. / 10.00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.