Dovolenka v hoteli s otvoreným srdcom s lanovkami, skipassmi a vstupom do vodných parkov
Užívajte si 1 noc GRÁTIS - 7 nocí za cenu 6
Komfortné ubytovanie v Nízkych Tatrách, chutná gastronómia, najlepšie zjazdovky na Slovensku – a k tomu všetkému 1 NOC GRÁTIS! Prijmite pozvanie do hotela, kde personál pozná potreby a želania svojich hostí a kde vernosť odmeňujú zľavami a benefitmi.
Uvedená ponuka je platná v určených termínoch a môže byť limitovaná dňom nástupu na pobyt a počtom voľných izieb určených prevádzkovateľom. Po vyčerpaní prevádzkovateľom určených voľných kapacít pre danú akciu, nie je možné akciu zo strany zákazníka využiť. Pri uplatnení ponuky je odrátaná zľava z ubytovania.
7 nocí za cenu 6 je možné uplatniť v termíne 7.1.-8.3.2025, 9.3.-16.4.2024, 22.4.-19.6.2025, 20.6.-14.9.2025, 15.9.-18.12.2025.
Horský hotel Srdiečko ★★★ Jasná Chopok Juh
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky formou bufetu
- bezplatné WiFi pripojenie
- parkovanie pri hoteli
- vstup do wellness sveta s vonkajšou vírivkou, saunami a odpočivárňou
- skipasy a lístky na lanovky v strediskách Jasná – Chopok Nízke Tatry, Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec, Štrbské Pleso
- vstupy do vodného parku Tatralandia
- vstupy do vodného parku Bešeňová
Skipas platný počas lyžiarskej sezóny môžete využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách. Počas jedného dňa je možné využiť zároveň skipasy / lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na skipasy, lanovky alebo vstupy do vodných parkov počas pobytu je podmienené registráciou do Gopassu. Ak ešte nie ste členom Gopassu, spravte si jednoducho registráciu vopred pred nástupom na pobyt alebo o ňu požiadajte na recepcii hotela počas check-in. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty pri check-in, jej vydanie bude na mieste spoplatnené sumou 2 €. Ak už Gopass máte, vezmite si ho na dovolenku so sebou, pretože vám odomyká všetky zľavy a benefity počas pobytu.
Podrobné podmienky pre využitie skipasov / lístkov na lanovky a vstupov do vodných parkov POZRI TU.
Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / noc / osoba staršiu ako 6 rokov
- za ubytovanie so zvieraťom 15 € / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli, neplatené a nestrážené.
- Internet: WiFi pripojenie zdarma v celom objekte.
- Zvieratá: Domáce zvieratá sú povolené.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.