Silvester v Bojniciach plný zdravia a oddychu
Kúpele Bojnice
Výber ubytovania
Liečebný dom Martin
Dovoľujeme si Vás informovať, že jednotlivé kúpeľné liečebné domy budú pre rok 2025 v prevádzke nasledovne (ich otvorenie ešte upresníme):
- LD Lysec do 9.12.2025
- LD Mier do 18.12.2025
- LD Bôrina do 10.12.2025
- LD Martin do 18.12.2025 (otvorený od 29.12.2025)
- ostatné LD (Slávia do 2.12.2025, Lux do 18.12.2025, Zobor do 2.12.2025, Kľak do 18.12.2025, Gabriela do 9.12.2025, Tríbeč do 30.11.2025, Ploska do 2.12.2025)
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v novom LD Martin
- plná penzia / raňajky formou bufetových stolov, obedy a večere / výber z 5 druhov menu, možnosť výberu jedál od 2. dňa pobytu a tiež možnosť výberu zo širokej ponuky diét /bezlepková, vegetariánska, delená strava/
- 31. 12. silvestrovská večera a zábava pri živej hudbe
- vstupná lekárska prehliadka
- priemerne 2 liečebné procedúry denne (prvý a posledný deň sa ráta ako jeden), procedúry určuje lekár na základe momentálneho zdravotného stavu klienta (procedúry sú poskytované od pondelka do soboty)
- voľný vstup do termálnych bazénov
- WiFi
Deti
- Počas Silvestra nie je možnosť ubytovať deti.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,80 € / osoba od 18 rokov / noc, deti od 6 – 18 rokov 1,00 € / noc
- poplatok za parkovanie 6 € / deň, 20 € / týždeň
- príplatok za špeciálne požiadavky (výber konkrétnej izby, poschodia, orientácie izby, balkóna, umiestnenia izieb vedľa seba a pod.) sa účtuje k cene pobytu jednorazový príplatok 50 € / izba / pobyt a za každú zmenu pridelenej izby z podnetu klienta na mieste pobytu jednorazový príplatok 30 €
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Podávanie stravy je v LD Lysec, Baník, Mier na 2 smeny v časoch: raňajky: 6:45 - 8:30 hod., obed: 1. smena: 11:30 -12:15 hod., 2. smena: 12:30 - 13:30 hod., večera: 1. smena: 17:15 - 18:00 hod., 2. smena: 18:15 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Parkovanie priamo pred LD Lysec, Bôrina (Baník), Tribeč, parkoviská sú monitorované za poplatok. Držitelia preukazu ZŤP sú od poplatku za parkovanie oslobodení. Pre ostatné LD v areáli kúpeľov zabezpečených rampou, do 50 m od jednotlivých LD.
- Internet: V priestoroch recepcie v LD Lysec, Bôrina (Baník) a Mier.
- Zvieratá: Nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: 11:00 hod. / 10:00 hod.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Recenzie ubytovacieho zariadenia
Recenzie kúpeľov
Najčastejšie otázky o pobyte Silvester v Bojniciach plný zdravia a oddychu


