Pobyt s raňajkami alebo s polpenziou a 1-hod. vstupom do wellness v Štiavnických horách, Boutique Hotel Siglisberg ★★★★ Štiavnické Bane
Stredné Slovensko, Banskobystrický kraj, Banská Štiavnica, Štiavnické Bane

Detailné informácie o hoteli
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky alebo polpenzia
- 1-hod. vstup do hotelového wellness pre 2 osoby (13 m bazén, suchá sauna, parná sauna, ochladzovacia kaďa, relaxačná miestnosť)
- bezplatné parkovanie na vlastnom parkovisku pred hotelom
- WiFi k dispozícii v celom hoteli aj v záhrade
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu zadarmo.
- Detská postieľka za poplatok.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 0,70 € / osoba / noc
- nadštandardné požiadavky pri rôznych diétach (v závislosti od náročnosti požiadavky) od 3 €
Dôležité informácie
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami alebo večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
V hoteli je reštaurácia s ponukou raňajok, obedov a večerí. Súčasťou reštaurácie je aj predzáhradka s možnosťou vonkajšieho posedenia a tiež vináreň.
- Parkovanie: Bezplatné parkovanie je k dispozícii na vlastnom parkovisku pred hotelom.
- Internet: WiFi pripojenie na internet v celom hoteli aj v záhrade
- Zvieratá: Domáce zvieratá nie sú povolené.
- Check in/ Check out: 14.00 hod. / 10.00 hod.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Najčastejšie otázky o pobyte Pobyt s raňajkami alebo s polpenziou a 1-hod. vstupom do wellness v Štiavnických horách


