Jesenný pobyt s nádherným výhľadom na Chopok a so vstupom do wellness, Wellness Hotel Repiská ★★★ Demänovská Dolina
Stredné Slovensko, Žilinský kraj, Jasná

Detailné informácie o hoteli
Demänovská Dolina č.31
031 01 Liptovský Mikuláš
Slovenská republika
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- polpenzia
- denne neobmedzený vstup do wellness centra (relaxačný bazén s atrakciami, whirpool)
- 1x za pobyt tenisový kurt pre 2 osoby na 1 hodinu (za poplatok možnosť zapožičať si tenisové rakety)
- parkovanie pred hotelom
- WiFi internetové pripojenie
Deti
- Dieťa do 0,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu so vstupom do wellness ZADARMO.
- Detský kútik.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- domáce zviera 15 € (len s platným veterinárnym preukazom)
- superior izba s balkónom a výhľadom na Chopok príplatok 10 € / noc / izba
- ostatné služby v zmysle platného cenníka
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
Raňajky od 7:30 do 9:30 hod., obed od 12:00 do 14:00 hod., večera od 18:00 do 21:00 hod.
- Parkovanie: Monitorované parkovisko pri hoteli zadarmo.
- Internet: Internet WiFi v celom zariadení zdarma.
- Zvieratá: Domáce zviera povolené za poplatok.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
Najčastejšie otázky o pobyte Jesenný pobyt s nádherným výhľadom na Chopok a so vstupom do wellness


