Pohodový pobyt na Šírave – oddych pri vode po celý rok
Apartmánový dom Residence Šírava ★★★ Kaluža
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
 - raňajky (podľa obsadenosti / v Hoteli Thermal Šírava alebo priamo v Rezidencii Šírava)
 - WiFi
 - parkovanie
 
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a služby zadarmo.
 - Detská postieľka zadarmo.
 
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
 - trojchodová večera 25 € / dospelá osoba / noc, 15 € / dieťa do 11,99 rokov / noc
 - 30 % zľava na celodenný vstup do Thermalparku
 
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
 - Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
 - Pobyt začína (stravou): Raňajkami.
 - Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
 - Podávanie stravy: V apartmánovom dome sa nachádza jedáleň, kde sa podávajú bohaté raňajky formou bufetových stolov. Štúdiá a apartmány disponujú štandardne vybavenou kuchyňou s jedálenským kútom.
 - Parkovanie: Bezplatné parkovanie pri objekte.
 - Internet: Vysokorýchlostné WiFi pripojenie.
 - Zvieratá: Pobyt s domácimi zvieratami nie je povolený.
 - Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
 
								Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
								Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
								Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
	
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
 - Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
 - Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
 
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
 
	Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
	Pozrite si často kladené otázky - FAQ.
    




