Jesenný relax na Šírave. Ideálne ubytovanie v apartmánoch pre dvojice alebo rodiny s deťmi.
Apartmánový dom Residence Šírava ★★★ Kaluža
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky (v Hoteli Thermal Šírava)
- neobmedzený vstup do Thermalparku Šírava (relaxačné bazény, masážne trysky, pestrá ponuka vodných atrakcií, zdravá geotermálna voda) (podľa počtu nocí)
- WiFi
- parkovanie
Cenník - Bonusy
- zapožičanie bicyklov na 3 hodiny ZADARMO
- zapožičanie kolobežiek na 3 hodiny ZADARMO
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a služby zadarmo.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Bezplatné parkovanie pri objekte.
- Internet: Vysokorýchlostné WiFi pripojenie.
- Zvieratá: Pobyt s domácimi zvieratami nie je povolený.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.