Rozdiel v cene vyrovnáme!

Granacia nízkej ceny

  • Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
  • Predtým, než požiadate o vyrovnanie ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
  • Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.

V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?

  • Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
  • Ak si objednávate alebo platíte pobyt cez zamestnávateľa, ktorý má podpísanú zmluvu so spoločnosťami ako sú napríklad spoločnosti Benefit Management, Edenred, UP Slovensko a podobne.

Ak ste pobyt už uhradili a neabsolvovali ešte, a zistili ste rozdiel v cene, tento rozdiel vám bude odpočítaný pri ďalšom pobyte. Neplatí to už pre zrealizované pobyty.