Kúpeľný pobyt DYNAMIK s 3 liečebnými procedúrami denne a vstupom do wellness alebo bazéna
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Dôležité informácie
- Podávanie stravy: Podávanie stravy je v LD Lysec, Baník, Mier na 2 smeny v časoch: raňajky: 6:45 - 8:30 hod., obed: 1. smena: 11:30 -12:15 hod., 2. smena: 12:30 - 13:30 hod., večera: 1. smena: 17:15 - 18:00 hod., 2. smena: 18:15 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Parkovanie priamo pred LD Lysec, Bôrina (Baník), Tribeč, parkoviská sú monitorované za poplatok. Držitelia preukazu ZŤP sú od poplatku za parkovanie oslobodení. Pre ostatné LD v areáli kúpeľov zabezpečených rampou, do 50 m od jednotlivých LD.
- Internet: V priestoroch recepcie v LD Lysec, Bôrina (Baník) a Mier.
- Zvieratá: Nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: 11:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.