Často kladené otázky, FAQ - kupón

Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas:

Kupóny

Kedy a kam mi príde kupón?

Kupón vám zašleme na váš e-mail (nie poštou) ihneď po pripísaní platby na náš účet. Odporúčame vám platbu kartou, pri ktorej kupón dostanete okamžite. Pri tradičnom bankovom prevode alebo vklade na náš účet vám kupón dorazí najneskôr do 2 pracovných dní. 

Stále ste nedostali kupón?

Ak vám kupón neprišiel do 48 hodín a nenájdete ho ani v spamovom koši, kontaktujte nás na destinacie@destinacie.sk. Zároveň si skontrolujte, či ste správne zadali variabilný symbol do platobného príkazu. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, je nutné platbu ručne dohľadať. Do e-mailu prosím uveďte identifikačné údaje pre vyhľadanie vašej platby, ako variabilný symbol, dátum a čas platby, tiež na ktorý účet ste platbu posielali. Následne vám kupón znova zašleme. 

V prípade, že ste nedostali ani platobné pokyny, môže byť v objednávke chybne zadaný e-mail. Napíšte nám v e-maile, túto skutočnosť spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.

Kúpil som si kupón – ako ho mám použiť?

Každý kupón má iný spôsob uplatnenia. Na každom kupóne je vždy popísaný spôsob použitia kupónu a dátum platnosti kupónu.

Chcete kupón darovať?

V prípade, že ste sa rozhodli kupón darovať, vyberte si z niekoľkých motívov. Kupón je prenosný a môže ho využiť ktokoľvek. Pripravte a vytlačte si ho na tejto stránke.

Rezervácia pobytu

Ako si vyberiem termín svojho pobytu?

Dostupné termíny si zistíte priamo na recepcii ubytovania, kontaktné údaje vám zašleme ihneď po zakúpení spolu s kupónom. Kontaktujte recepciu hotela po zakúpení pobytu, informujte sa o termínoch a v prípade, že je vami zvolený termín volný, rezervujte si pobyt. V prípade, že je poskytovateľ pobytu uvedená spoločnosť Destinacie.sk s.r.o., kontaktujte nás na našej podpore e-mailom na destinacie@destinacie.sk a telefonicky 02 21 02 57 57 - denne od 07:30 do 20:00. Po 16:00, ako aj počas sviatkov a víkendov sme na telefóne obmedzene.

Ako mám postupovať pri pobyte s deťmi?

Ak na pobyt idete s deťmi, je nutné nahlásiť to pri rezervácii priamo v danom hoteli. Všetky poplatky za deti sa hradia na mieste.

Ako si pobyt zarezervujem?

Po obdržaní čísla kupónu kontaktujte písomne alebo telefonicky recepciu hotela a objednajte si termín.

Ako nahlásim ďalšie služby k pobytu?

Služby nad rámec pobytu nahlásite pri rezervácii pobytu a uhradíte po príjazde na miesto.

Objednávka a platba

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Ponúkame bezpečnú platbu najobľúbenejšími platobnými možnosťami: platbu kartou, platbu prevodom alebo platbu cez internet banking siedmych bánk: VÚB, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit Bank, Poštová banka, Sberbank.

Omylom som zaslal/a inú sumu. Vadí to?

Uhradená suma musí byť zhodná so sumou v objednávke. Pokiaľ ste zaslali vyššiu sumu, napíšte nám a vrátime vám preplatok spolu s kupónom. Pokiaľ ste uhradili nižšiu sumu, celá platba vám bude automaticky vrátená na váš bankový účet, o čom vás budeme informovať - v tomto prípade je potrebné uhradiť objednávku ešte raz so správnou sumou, pokiaľ je zľava ešte aktívna.

Omylom som zaslal/a platbu so zlým variabilným symbolom, vadí to?

Bohužial bez variabilného symbolu nevieme vašu platbu identifikovať. K platbe s chybným variabilným symbolom sa nevygeneruje žiadny kupón a peniaze vám automaticky pošleme späť do 14 dní od konca predaja zľavy. Pokiaľ nás včas upozorníte na nesprávne zadaný variabilný symbol, vašu platbu preveríme.

Reklamácie a stornovanie

Rozhodol som sa, že už nechcem využiť môj kupón, môžem ho vrátiť?

Kupón je možné stornovať do 14 dní od zakúpenia, pokiaľ ešte nebol použitý alebo rezervovaný. Stačí nás kontaktovať e-mailom na destinacie@destinacie.sk. Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby).

Pokiaľ ste si kupón už rezervovali u poskytovateľa akcie, odporúčame vám zrušiť rezerváciu u poskytovateľa akcie a preposlať nám potvrdenú zrušenú rezerváciu na e-mail destinacie@destinacie.sk. Bez potvrdenej zrušenej rezervácie nie je stornovanie možné. Po 14 dňoch nie je možné kupón stornovať. V takomto prípade vám odporúčame pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej zľavy na alternatívnom riešení. Odporúčame vykonať rezerváciu termínu čo najskôr po zakúpení kupónu. Predídete tak zbytočným komplikáciám.

Ak nie som s využitou ponukou spokojný, ako mám postupovať pri reklamácii?

Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa služby alebo predajcu pri využití kupónu. Kontakt na poskytovateľa nájdete vždy na kupóne. Pokiaľ nebudete spokojný s priebehom a vybavením reklamácie, kontaktujte nás. Preveríme celú situáciu a priebeh reklamácie. V prípade, že je reklamácia opodstatnená, zriadime nápravu.

Čo keď nestihnem využiť kupón počas jeho platnosti?

Po ukončení platnosti zľavy všetky nevyužité kupóny prepadávajú. Jediná možnosť je obrátiť sa priamo na konkrétneho poskytovateľa zľavy a vždy závisí iba od jeho dobrej vôle čí umožní aspoň čiastočné čerpanie kupónu.

Kupón na firmu

Potrebujete faktúru?

Faktúru vám po zaplatení objednávky na Sorger.sk vystaví partner, ktorý vám poskytuje službu. Kontakt naňho nájdete v kupóne. Niektoré hotely, ale faktúru ku kupónu nevystavia, nakoľko ponúkajú kupóny iba pre jednotlivcov a nie na firmu.