Liečebný pobyt MEDICAL SILVER s procedúrami, vstupom do bazéna a ďalšími doplnkovými službami
Výber ubytovania
Dovoľujeme si Vás informovať o plánovanej zimnej odstávke 2024 / 2025:
- MINERÁL – poslední hostia sú plánovaní ukončiť pobyt 13.12.2024 (ešte sa upresní, či budú končiť raňajkami). KH sa plánuje otvoriť 20.01.2025.
- SMARAGD – poslední hostia sú plánovaní ukončiť pobyt raňajkami 18.12.2024. LD sa plánuje otvoriť 07.01.2025.
- RUBÍN – poslední hostia sú plánovaní ukončiť pobyt raňajkami 18.12.2024. LD sa plánuje otvoriť 07.01.2025.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie / Rubín, Smaragd, Minerál
- polpenzia (bufetové raňajky a obed alebo večera ako výber z menu, šalátový bufet)
- priemerne 2 liečebné procedúry na ošetrovací deň (ošetrovacie dni sú pondelok až sobota)
- povinná lekárska konzultácia (najčastejšie zdravotné prekážky liečby - tehotenstvo, zhubné nádory počas liečby a po nej s klinicky zistenými známkami pokračovania choroby, akútne infekčné ochorenia)
Ďalšie bezplatné služby
- kontrolná lekárska konzultácia podľa potreby
- EKG vyšetrenie ak ho lekár uzná ako opodstatnené zo zdravotných dôvodov
- záverečná lekárska konzultácia a správa (od 13 a viac nocí)
Cenník - Bonusy
- denne vstup do relaxačného bazéna Wellnea v LD Rubín (celoročne)
- denné vstup vonkajšieho bazéna Rubín (počas prevádzky)
- na každých 6 nocí pobytu: 1 hod. vstup do hotelového wellness, požičanie palíc na Nordic walking s infoletákom, 1x vstup do fitness
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a služby zadarmo.
- Detská postieľka zadarmo.
- Dieťa 3 - 17,99 rokov má v cene iba ubytovanie, stravu a vstupy do vonkajšieho a vnútorného bazéna.
- Dieťa do 12,99 rokov má v cene polovičné porcie stravy.
- Na mieste je možné dokúpiť vstupy do bazénov a v letných mesiacoch na Kúpalisko Dudinka.
- Pobyt s deťmi je možné absolvovať iba v KH Minerál.
- Pobyty s procedúrami je možné absolvovať len osobám starším ako 18 rokov.
- Pobyt s deťmi možný iba na vyžiadanie. Pobyt v týchto hoteloch neodporúčame, nakoľko hotely nemajú žiadne vybavenie a ani procedúry pre deti.
- Cena a rozsah služieb pre dieťa sú iba informatívne. Konečnú cenu vám zašleme pri potvrdení predbežnej rezervácie.
LD Rubín a Smaragd
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 2 € / osoba / noc
- za neskorý check out 19 € / osoba
- obed alebo večera 9 € / osoba / noc
- presťahovanie na inú izbu ak klient o to požiada 20 € / jednorázový príplatok
Cenník - Informácie
- Počas obdobia Veľkej noci je možné rezervovať pobyt min. na 6 nocí.
- V KH Minerál je ubytovanie so stravovaním, procedúry sa poskytujú v kúpeľoch vzdialených cca 400 m.
- LD Rubín a Smaragd sú zdravotné zariadenia poskytujúce ústavnú zdravotnú starostlivosť v zmysle vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 84/2016. KH Minerál je hotelové zariadenie v zmysle vyhlášky Ministerstva hospodárstva SR č. 277/2008.
Dôležité informácie
- Štandardný nástup na pobyt začína večerou.
- Odporúčaný nástup na pobyt z dôvodu optimalizácie návštevy lekára a liečebného režimu je v pracovné dni dopoludnia alebo v nedeľu popoludní.
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 - 17.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Ideálne nedeľa až streda.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Každý liečebný hotel má jedáleň, kde je zabezpečené stravovanie. RA 7:00-9:00 (počas víkendu do 09:30), O 11:30-13:30, VE 17:30-19:00.
- Parkovanie: Bezplatné parkovanie priamo v areáli pred liečebnými domami Smaragd a Rubín 15 min. (na príchod a odchod klientov) a pre hostí so ZŤP preukazom bezplatne počas celého pobytu alebo na monitorovanom parkovisku cca 150 m od liečebných domov. Platené parkovanie priamo v areáli pred liečebnými domami počas dlhodobého pobytu kúpeľných hostí. Pri KH Minerál bezplatné parkovanie priamo pred hotelom.
- Internet: WiFi pripojenie v liečebných domoch a kúpeľnom hoteli zadarmo.
- Zvieratá: V kúpeľoch nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
Pohyb je najdôležitejšou prevenciou, ale aj liečbou ochorení srdcovocievneho aparátu, pohybového aparátu a neurologických ochorení a vedie k zdravému životnému štýlu. Aj preto si pre Vás v kúpeľoch Dudince, okrem iného, v kúpeľnom parku medzi liečebnými domami Smaragd a Rubín pripravili Pocitový chodník naboso & Fit park. Prejdite sa po chodníku naboso aj preventívne a doprajte wellness vašim nohám. Precvičte si preto celé telo, spevnite svalstvo a zlepšite motoriku nenáročnými cvikmi, ktoré môžete absolvovať v príjemnom prostredí, v tieni stromov a ďaleko od zvukov mesta. Sústava ôsmich cvičebných strojov vhodne dopĺňa pocitový chodník naboso. Vykročte si pre zdravie.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.